رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس:

مدیریت جهادی رمز پیروزی و موفقیت است

«دهقانپور» گفت: آنچه که می‌تواند کشور ما را به سرمنزل مقصود و پیروزی و نصرت برساند داشتن روحیه جهادی و مدیریت و حرکت جهادی و تحول در کارها و شناخت نقاط ضعفمان است.
کد خبر: ۵۹۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ - 08June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «مجتبی دهقان‌پور» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در مراسم رونمایی از کتاب «رسم جهاد ۲» که با حضور سردار سرتیپ پاسدار «محمد جعفر اسدی» فرمانده لشکر پیروز المهدی در دوران دفاع مقدس، راوی اثر «عبدالرحمان جزایری»، سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که می‌تواند کشور ما را به سرمنزل مقصود و پیروزی و نصرت برساند، داشتن روحیه و مدیریت جهادی و تحول در کارها و شناخت نقاط ضعف است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خاطرنشان کرد: ما در برابر خود گنجی به نام تجارب جهادگران و فرماندهان دفاع مقدس را داریم که با تاسی از آن آن و با الهام گرفتن از امثال مهندس جزایری بار دیگر می‌توانیم حماسه‌ساز شویم زیرا آن زمان نیز با دست خالی توانستیم پیروز شویم.

دهقانپور در ادامه گفت: باید رهرو خوبی برای بزرگان انقلاب و تلاشگران آن باشیم و امانتی که به دستمان سپرده شده را به خوبی حفظ کرده و به نسلهای آتی بسپاریم.

وی در پایان گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بسیار ضروری است و امیدواریم با الهام گرفتن از پیشکسوتان جبهه و جنگ به ویژه جهادگران سازندگی گامی محکم در راستای اعتلای میهن اسلامیمان برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار