صبح امروز؛

رئیس جمهوری وارد تبریز شد

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» صبح امروز وارد تبریز شد.
کد خبر: ۵۹۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ - 08June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی،  آذربایجان شرقی پنجمین مقصد رئیس جمهور در دور دوم سفرهای استانی بوده و این سفر، دومین سفر رئیس جمهور به استان در طول یک‌ سال گذشته است.

این سفر دو روزه رئیسی و اعضای هیات دولت به تبریز به منظور پیگیری مصوبات سفر سال گذشته و افتتاح طرح‌های به اتمام رسیده در این یک سال گذشته انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در روز نخست حضور خود در تبریز از شهرک صنعتی چرمشهر مایان تبریز و سپس کارخانه ماشین سازی تبریز بازدید خواهد کرد.

دیدار با هنرمندان در مجموعه فرهنگی و ادبی مقبره الاشعرا، دیدار عمومی با مردم تبریز و سخنرانی در ارک تاریخی این شهر، افتتاح راه آهن بستان آباد - تبریز، دیدار عمومی با مردم شهرستان چاراویماق، شرکت در جلسه سرمایه گذاری استانداری آذربایجان شرقی، شرکت در شورای برنامه ریزی استان در تالار جمهوری استانداری و در نهایت شرکت در نشست خبری عمده برنامه های رییس جمهور در این سفر دو روزه است.

در این سفر بیش از ۱۰ نفر از اعضای هیات دولت و معاونان رییس جمهور حضور دارند و چندین طرح مهم به طور همزمان یا ویدیو کنفرانسی افتتاح می شوند که می توان به بهره برداری از طرح تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ، آبرسانی به میانه و چندین طرح مهم دیگر اشاره کرد.

در این سفر ۲۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای طرح های مصوب آذربایجان شرقی اختصاص می یابد.

وی هم‌چنین پس از دیدار با شعرا و هنرمندان از ساعت ۱۷ امروز در محوطه ارک تبریز با مردم آذربایجان شرقی نیز دیدار عمومی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها