نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

اقتدار ایران اسلامی دنیا را متحیر کرده است

آیت الله «علما» گفت: تمام دنیا امروز از اقتدار ایران اسلامی و قدرت نظامی کشور ما متحیر است به گونه ای که در چند ثانیه می توانیم اسرائیل را با خاک یکسان کنیم.
کد خبر: ۵۹۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ - 08June 2023

تمام دنیا امروز از اقتدار ایران اسلامی و قدرت نظامی کشور ما متحیر استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه شامگاه روز گذشته (چهارشنبه) در آیین یادمان شهدای گمنام قصرشیرین که در بوستان شاهد با حضور جمعی از فرماندهان کشوری و لشکری، مسئولان استانی و شهرستانی، فرمانداران و امامان جمعه غرب کرمانشاه با بزرگداشت ایام ارتحال امام و شهدای ۱۵ خرداد اظهار داشت: شهدا الهام بخش هستند و باید یاد آن‌ها زنده نگه داشته شود.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تمام دنیا امروز از اقتدار ایران اسلامی و قدرت نظامی کشور ما متحیر است به گونه ای که در چند ثانیه می توانیم اسرائیل را با خاک یکسان کنیم.

وی بیان کرد: امام راحل بزرگوار ما با مجاهدت و تجمل سختی ها، با رهبری های حکیمانه باعث عظمت و اقتدار کشورمان شد به گونه ای که کشورمان در دنیا می درخشد و سران کشورهای دنیا خواهان ایجاد ارتباط با ایران اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید یاد و تفکر شهدا و امام راحل را در بین نسل جوان جامعه تبیین و نشر دهیم تا همه بدانند که امام (ره) و شهدای ما چه کردند و ما در گذشته و اکنون در چه وضعیتی بودیم و هستیم.

کسانی که در مسیر شهدا گام بر می دارند این راه عظیمی بوده که سید الشهدا (ع) خلق کرد

حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین نیز در این مراسم با بزرگداشت یاد شهدا به خصوص شهدای گمنام، گفت: امروز همه ما در میهمانی شهدا دعوتیم و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه ای می فرمایند که کسانی که در مسیر زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش می کنند این کمتر از شهادت نیست از این رو کسانی که در مسیر شهدا گام بر می دارند این راه عظیمی بوده که سید الشهدا (ع) خلق کرد.

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه همه امروز باید پیرو راه شهدا باشیم افزود: این یادمان گمنام نماد قصرشیرین است و تمثال این یادمان در سر درب دفتر امام جمعه نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: در شهرستانی هستیم که مذاهب مختلف اسلامی وجود دارد و وحدت بسیار خوبی بر شهرستان حکم فرما است که دشمن نمی تواند در این وحدت نفود پیدا کند چون اتحاد و برادری سر لوحه تمام اموری است که در منطقه وجود دارد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: این شهرستان افتخارات زیادی دارد که اگر هر کدام از این افتخارات در دیگر نقاط کشورمان بود به یک نماد تبدیل می شد.

وی با توجه به ایام اربعین و وجود افتخارات بسیار زیاد در قصرشیرین خواهان توجه بیشتر مسوولان به این منطقه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها