معاون امنیتی استاندار مازندران:

موشک هایپرسونیک فتاح اقتدار ایران اسلامی را اثبات کرد

«سلگی» گفت: رونمایی از این دستاورد نظامی اوج اقتدار و بالندگی ایران اسلامی را نمایان کرد.
کد خبر: ۵۹۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ - 08June 2023

رونمایی از موشک هایپر سونیک فتاح اوج اقتدار ایران اسلامی را نمایان کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «روح‌الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز (پنج‌شنبه) در جلسه هم اندیشی با تشکل‌های فرهنگی مازندران اظهار داشت: اقتدار ایران اسلامی در مناسبات بین المللی در دولت سیزدهم افزایش قابل ملاحظه‌ای یافت و رکورد زد.

وی با اشاره به رونمایی کشورمان از موشک هایپر سونیک فتاح در هفته اخیر یادآور شد: رونمایی از این دستاورد نظامی اوج اقتدار و بالندگی ایران اسلامی را نمایان کرد. دولت سیزدهم نشان داد که حربه تحریم و انزوای ایران از سوی استکبار موجب بن بست در مسیر پیشرفت کشورمان نخواهد شد.

وی با اشاره به سیاست محوری دولت سیزدهم بیان کرد: ثمرات بیشتر سیاست‌های موفق دولت در پیگیری منافع ملی ایرانیان طی ماه‌های آینده نمایان خواهد شد. دولت سیزدهم در تعقیب منافع ملی با رویکرد نوین و مبتکرانه درنگ نخواهد کرد.

این مسئول با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در کشور آن را محصول تلاش‌های دقیق و راهبردی دولت سیزدهم دانست و اذعان داشت: اعتلا و پیشرفت کشور مرهون کار بست آموزه‌های ولایت و نگرش عالمانه رئیس جمهور است.

سلگی با تاکید بر تداوم مسیر‌های ترسیمی انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیشتازی انقلاب در ریل آرمانی نیازمند تحول و همگرایی وحدت بخش اقوام ایرانی است. سند پیشرفت و تحول عدالت محور کشور در برنامه هفتم توسعه در دولت تدوین و نهایی شد. کلید واژه امید و ایمان رمز پیشرفت و عبور از چالش‌های بنیادی کشور و تحول آفرین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها