استاندار البرز در حاشیه افتتاح بزرگترین پارک بانوان استان البرز:

بانوان از جایگاه رفیعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار هستند

«عبدالهی» با بیان اینکه بانوان از جایگاه رفیعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار هستند، گفت: بانوان ایران اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ... از جایگاه رفیع و ممتازی برخوردار هستند که در طول تاریخ کشور کم نظیر است.
کد خبر: ۵۹۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ - 08June 2023

بانوان از جایگاه رفیعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار هستندبه گزارش  دفاع‌پرس از البرز، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز در حاشیه افتتاح بزرگ‌ترین پارک بانوان استان البرز در شهرستان نظرآباد که با حضور مسئولان و مردم شریف نظرآباد، روز گذشته صورت گرفت، اظهار داشت: بر اساس آمار‌ها جایگاه بانوان در پیش و پس از انقلاب و در مقایسه با بسیاری از کشور‌ها قابل مقایسه نیست به امروز بانوان ایران اسلامی ضمن حضور عزت مندانه و عفیفانه در اجتماع از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار هستند.

عبدالهی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر علمی و دانشگاهی، ورزشی و ... توسط بانوان ایران اسلامی گفت: درحالی که زنان ایران در دوران پهلوی اغلب بی سواد و فاقد تحصیلات دانشگاهی بودند، امروز در بالاترین سطح علمی قرار دارند و نقش موثری در پیشرفت و توسعه کشور به عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با ارائه یک آرمان شهر دروغی از تمدن غرب، قصد فریب و مخدوش کردن ذهن بانوان ایران اسلامی را دارند، تصریح کرد: در فرهنگ غربی به زن به عنوان یک ابزار برای تبلیغات تجاری نگریسته می‌شود و ارزش فرهنگی و معنوی برای او قائل نیستند در حالی که زن از منظر دین مبین اسلام و در فرهنگ ایرانی اسلامی از جایگاه بسیار رفیع و ارزشمندی قرار دارد.

عبدالهی با اشاره به بهره برداری از بزرگترین پارک بانوان استان البرز در شهرستان نظرآباد تاکید کرد: تمام شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان البرز در راستای سیاست‌های مردمی دولت سیزدهم موظف به ایجاد زیرساخت ها‌ی لازم جهت فعالیت، حضور و مشارکت حداکثری بانوان شده اند.

وی با بیان اینکه تقویت بستر‌های امید، ایمان، نشاط و رضایتمندی مردم، مهمترین اولویت کاری ما است، تصریح کرد: خدمت به مردم باید الویت نخست تمام مردم در دستگاه‌های اجرایی باشد.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مسیر توسعه استان بر روی ریل صحیحی قرار گرفته و با کار جهادی و تلاش شبانه روزی درصدد هستیم در دولت محترم سیزدهم تحولات بزرگی را رقم بزنیم.

عبداللهی گفت: انتظار می‌رود که در تمامی شهرستان ها، همواره شاهد پویایی و کار مضاعف با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای افزایش رضایتمندی و رفاه مردم باشیم.

وی افزود: مسیر توسعه استان بر روی ریل صحیحی قرار گرفته و با کار جهادی و تلاش شبانه روزی درصدد هستیم در دولت محترم سیزدهم تحولات بزرگی را رقم بزنیم. استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تلاش مدیران برای امیدآفرینی، ایمان و نشاط در جامعه، گفت: مهمترین اولویت ما افزایش رضایت و خرسندی مردم است که برای نیل به این مهم، برنامه محور در حال کوشش هستیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار