بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجتمع فرهنگی هنری آذرشهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساختمان در دست احداث مجتمع فرهنگی هنری شهرستان آذرشهر بازدید کرد.
کد خبر: ۵۹۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ - 08June 2023

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجتمع فرهنگی هنری آذرشهربه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز  از مجتمع فرهنگی و هنری  شهرستان آذرشهر بازدید کرد.

وی پس از حضور در شهرستان آذرشهر مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان قرار گرفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان و بازدید از دو پروژه پل تبادل دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و پل شبدری ایستگاه راه‌آهن آذرشهر با حضور در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان در جریان روند احداث آن قرار گرفت.

اسماعیلی در سفر یک روزه خود به آذرشهر پس از بازدید از این مجتمع، از تصفیه خانه آب و فاضلاب آذرشهر نیز بازدید خواهد کرد.

بازدید از پروژه کنارگذر ایلخچی، حضور در شورای اداری شهرستان اسکو، افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه پمپاز شهر سهند، بازدید از کتابخانه آیت‌الله میلانی و حضور در دیدار رئیس جمهور با اصحاب فرهنگ و هنر آذربایجان‌شرقی در مقبره‌الشعرا از اهم برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر است.

احداث مجتمع فرهنگی هنری آذرشهر از سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۳۰۵۰ مترمربع و زیربنای ۱۲۴۸ مترمربع در دو طبقه آغاز شده و پیشرفت فیزیکی آن ۸۰ درصد است. اعتبار هزینه شده برای این پروژه تا سال ۹۷ دو میلیارد تومان بوده و اعتبار هزینه شده در دو سال اخیر ۱۱ میلیارد تومان است.

اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه ۱۵ میلیارد تومان است که در صورت تامین اعتبار در نیمسال اول سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها