فرمانده لشکر۶۴ ارومیه:

وحدت بین مردم و نیروهای مسلح از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

سرتیپ «طبرخونی» گفت: نیاز امروز جامعه اتحاد ملی در برابر دشمنان است و وحدت بین مردم و نیروهای مسلح از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۹۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 08June 2023

وحدت بین مردم و نیروهای مسلح از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از ارومیه، سرتیپ «هرمز طبرخونی» فرمانده لشکر۶۴ ارومیه امروز (پنجشنبه) در مراسم اولین سالگرد درگذشت مادر شهیدان «زیداله و اسماعیل آیرملو» در ارومیه اظهار داشت: این مراسم امروز به پاس استقامت ،پایداری و ایثارگری مادر صبور و شکیبای شهیدان آیرملو برگزار شده است.

وی با تجلیل از مقام شامخ مادران شهدا آنان را بهترین اسوه و الگوی صبر و استقامت در جامعه معرفی کرد و گفت: ما امروز مدیون ایثار این عزیزان هستیم.

فرمانده لشکر 64 ارومیه به نقش بی بدیل خانواده های معظم شهدا به ویژه مادران شهدا در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مادران شهدا به حضرت زینب اقتدا کردند و راه این بانوی والامقام را ادامه دادند.

 سرتیپ طبرخونی تصریح کرد: بنابراین انقلاب اسلامی ایران انقلاب زینبی است و زنان نقش مهمی را هم در زمان انقلاب و هم در دفاع مقدس ایفا کردند. حماسه دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام به عنوان برگ زرین در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود و ما امروز امنیت پایداری که در کشور برقرار است را مرهون شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز می دانیم.

فرمانده لشکر 64 ارومیه با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: ما با تبیین این جانفشانی ها و ایثارگری ها به نسل امروز جامعه می توانیم در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان بایستیم. نیاز امروز اتحاد ملی در برابر دشمنان است و وحدت بین مردم و نیروهای مسلح از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار