فرمانده لشگر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع):

باید امانت دار میراث شهدا برای نسل‌های آینده باشیم

سردار «سامانلو» با بیان اینکه باید امانت دار میراث شهدا برای نسل‌های آینده باشیم، گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید بکوشیم میراث فرهنگی و معنوی آن‌ها را با دقت در اختیار نسل‌های آینده قرار دهیم.
کد خبر: ۵۹۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ - 08June 2023

باید امامت دار میراث شهدا برای نسل‌های آینده باشیمسردار سرتیپ دوم پاسدار «قاسم سامانلو» فرمانده لشگر عملیاتی۱۰ حضرت سید الشهدا (ع) در نشست بررسی چگونگی تدوین تاریخ شفاهی لشگر ده سید الشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس، در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس از البرز، اظهار داشت: ثبت میراث شفاهی و تدوین تاریخ شفاهی لشگر ده حضرت سیدالشهدا (ع) یکی از وظایف مهم در برابر ترویج فرهنگ و ارزش‌های شهدا است.

وی با تاکید بر انتقال فرهنگ و ارزش‌های شهدا به نسل‌های آینده، افزود: ثبت و تدوین تاریخ شفاهی لشگر ده حضرت سیدالشهدا (ع) یکی از الویت‌های کاری این لشکر در جهت ادای دین به شهدا است که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در جریان است.

سردار سامانلو با تاکید بر اینکه باید میراث شهدا به نسل‌های آتی انتقال یابد، خاطرنشان کرد: اگر ما امروز پاسدار میراث شهدا نباشیم و در گردآوری و ثبت آن‌ها دقت و سرعت نداشته باشیم، دشمنان در آینده روایت‌های جعلی از تاریخ دفاع مقدس در اختیار نسل جوان قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار