واکنش حماس و جهاد به تخریب منزل «اسلام فروخ»

جهاد اسلامی و حماس به تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۵۹۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ - 08June 2023

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حازم قاسم سخنگوی حماس به تخریب منزل اسیر فلسطیی از سوی نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد و اعلام کرد: انفجار منزل اسلام فروخ اسیر فلسطینی جنایتی تکمیل کننده و سیاست مجازات جمعی است که رژیم صهیونیستی به آن مبادرت می‌ورزد.

وی افزود: این سیاست بخشی از سیاست نازیسمی است که اشغالگران ضد ملت ما پیاده می‌کنند. سیاست ویرانی منازل شکست آن اثبات شده است و در برابر مبارزه ملت فلسطین راه به جایی نخواهد برد.

سخنگوی حماس تاکید کرد: تروریسم اشغالگران محرک اضافی برای ملت ما برای تشدید انقلاب و انتفاضه اش است. جنایات رژیم صهیونیستی تاکیدی بر ضرورت مجازات سران رژیم اشغالگر در دادگاه بین الملل کیفری به جرم ارتکاب جنایات جنگی و سیاست مجازات جمعی است.

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به این حادثه تاکید کرد سیاست تخریب منازل اقدامی متجاوزانه بوده و در متوقف نمودن مقاومت ناکام خواهد ماند، مقاومتی که در سایه افزایش تجاوزات اشغالگران در حال رشد و پیشرفت است.

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی افزود تخریب خانه اسلام فروخ اسیر قهرمان فلسطینی در چارچوب سیاست‌های متجاوزانه رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد تخریب منازل هرگز اراده ملت فلسطین را دچار تزلزل نکرده و این ملت به خوبی می‌داند که راه آزادی از فداکاری می‌گذرد.

سلمی افزود صلابت مقاومت در کرانه باختری افزایش یافته و به تمام شهر‌ها و روستا‌های این منطقه توسعه پیدا کرده و هیچ راهی جز ادامه درگیری با دشمن وجود ندارد.

امروز نظامیان صهیونیست منزل اسیر فلسطینی را به اتهام برنامه ریزی و اجرای عملیات ضد صهیونیستی در شهر قدس که به هلاکت شماری از صهیونیست‌ها در ماه نوامبر گذشته منجر شده بود، ابتدا محاصره و سپس ویران کردند. منزلی که صهیونیست‌ها آنرا ویران کردند یک ساختمان چهار طبقه بود که والدین و چهار خواهر فروخ در آن زندگی می‌کردند. دو ماه قبل وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور تخریب منزل الفروخ را صادر کرده بود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار