دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

تشکل‌های مردمی بازوان توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند

«محمدی» گفت: تشکل‌های مردمی بازوان توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند.
کد خبر: ۵۹۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ - 08June 2023

تشکل‌های مردمی بازوان توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند«مهرداد محمدی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، تشکل‌های مردمی را جزو بازوان پرتوان ستاد در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در عرصه‌های تخصصی گوناگون برشمرد و اظهار داشت: این ظرفیت از سوی ستاد در اختیار کلیه دستگاه‌های استان قرار دارد تا در بحث پایش و مدیریت مصرف در حوزه‌های مختلف که به دلیل کمبود نیروی انسانی با مشکل مواجه هستند، از آن بهره برداری نمایند.

وی با اشاره به اینکه ستاد به دنبال احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در میان آحاد مردم در ابعاد گوناگون است، افزود: علاوه بر موضوعات اخلاقی و اجتماعی، بحث تسهیل‌گری امر مردم در خدمت رسانی از سوی کارگزاران نظام از مهمترین موضوعات ستاد به شمار می‌آید.

محمدی به سیاست‌های راهبردی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین سیاسیت‌های ستاد عینیت بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و... است که با بهره گیری از ظرفیت دستگاه‌ها و همچنین نیرو‌های مردمی درصدد تحقق بخشیدن به فرامین ایشان هستیم.

وی موضوع امید را مسئله بسیار مهمی دانست و تصریح کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا بذر یاس و ناامیدی را در دل‌های مردم این مرز و بوم بکارند و مسئولین وظیفه دارند تا با بکارگیری نیرو‌های جوان و مومن برای پیشبرد اهداف انقلاب در عرصه‌های گوناگون و همچنین بیان خدمات و پیشرفت‌های کشور و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی این نقشه شوم دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار