فرمانده لشگر ۱۰ سیدالشهدا (ع):

غرش فتاح؛ غرور آفرین و دشمن شکن است

سردار سامانلو با تبریک به جوانان مومن و انقلابی ایرانی اسلامی بابت طراحی و تولید ابر موشک فتاح، گفت: غرش فتاح غرور آفرین و دشمن شکن است و برای هر ایرانی با هر سلیقه و تفکری باعث افتخار است.
کد خبر: ۵۹۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ - 08June 2023

غرش فتاح؛ غرور آفرین و دشمن شکن استسردارسرتیپ دوم پاسدار «قاسم سامانلو» فرمانده لشگر عملیاتی۱۰ حضرت سید الشهدا استان البرز، عصر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، غرش فتاح را غرور آفرین دانست و اظهار داشت: فرایند طراحی و تولید ابر موشک هایپر سونیک فتاح در حالی با تلاش جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی به ثمر نشسته که در چهل و چهار سال گذشته مدعیان غربی حقوق بشر به رغم اینکه که شاهد موشک باران مردم بیگناه ایرانی اسلامی در مناطق گوناگون توسط صدام جنایتکار بودند، از فروش هر گونه سلاحی به ایران اسلامی خودداری کردند و بالعکس صدام جنایتکار را تا بن دندان مسلح کردند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان غیور ایران اسلامی با تکیه بر عزم و اراده خود و بدون اتکا به کمک بیگانگان صنایع موشکی کشور را در دوران دفاع مقدس پایه گذاری کردند، تصریح کرد: علیرغم چهل و چهار سال تحریم‌های ظالمانه جوانان غیور ایران اسلامی با تکیه بر توان خود ثابت کردند برای پیروزی باید به تلاش و همت خود تکیه کرد.

سردار سامانلو تولید موشک فتاح را مصداق آیه شریفه نصر من الله و فتحا قریب دانست و افزود: این دست آورد عظیم که تنها در اختیار چند کشور در دنیا است علیرغم تحریم‌های سخت و ظالمانه دشمنان تولید شده و از یک سو گواه ایمان و اراده جوانان ایران اسلامی است و از طرفی نشان دهنده عنایات الهی به ملت بزرگ ایران است.

فرمانده لشگر دشمن شکن ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه فتاح به شدت قدرت بازدارندگی و توان نظامی و دفاعی کشور را افزایش داده و این را به قدرت برتر نظامی منطقه تبدیل کرده است، افزود: هدیه فتاح به دوستان صلح و دوستی و امنیت و برای دشمنان نابودی در چند ثانیه است.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره ملت صلح طلبی بوده و در دویست سال گذشته به هیچ کشوری تهاجم نظامی نکرده است، تصریح کرد: در عین اینکه ملت ایران ملت صلح طلبی است با اقتدار از آرمان‌ها و خطوط قرمز خود، چون حریم مقدس ولایت، تمامیت ارضی کشور و امنیت مردم ایران اسلامی دفاع خواهد کرد و در برابر هر گونه حرکت ناشایستی با صلابت و اقتدار اقدام خواهد کرد.

سردار سامانلو با تاکید بر اینکه دشمنان هرگز صبر راهبردی ایران مورد آزمایش قرار ندهند، خاطرنشان کرد: موشک فتاح با احدی شوخی ندارد و در چند دقیقه نابودی دشمنان را محقق خواهد ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار