نماینده ولی‌فقیه در فارس:

در انتخابات پیش رو نیز ملت ایران پیروز خواهد شد

آیت‌الله «دژکام» گفت: مثل تمامی صحنه‌هایی که ملت ایران پیروز شده در انتخابات پیش رو نیز با تلاش دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شاهد سربلندی ایران قوی خواهیم بود.
کد خبر: ۵۹۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ - 08June 2023

در انتخابات پیش رو نیز ملت ایران پیروز خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «آیت‌الله لطف‌الله دژکام» نماینده ولی‌فقیه در استان فارس امروز هجدهم خرداد در مراسم تودیع و معارفه «بهروز پرنیان» به عنوان رئیس جدید دفتر نظارت شورای نگهبان استان فارس اظهار داشت: مثل تمامی صحنه‌هایی که ملت ایران پیروز شده در انتخابات پیش رو نیز با تلاش دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شاهد سربلندی ایران قوی خواهیم بود.

آیت الله دژکام گفت: فعالیت سلیقه ای کار خوبی نیست و اقدامات ضابطه‌مند متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب در دفتر نظارت استان فارس شروع شده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه فارس شروع کننده بسیاری از اقدامات بوده است، اظهار کرد: در کنار ادامه فعالیت‌های قانون مند، فعالیت‌های ضابطه مند ایجاد شود تا نظام اسلامی در گام دوم انقلاب پیش برود.

وی با بیان اینکه هماهنگی و همراهی در فضای مدیریتی استان به وجود آمده که زمینه حرکت فارس به عنوان پیشران اهداف نظام است، تاکید کرد: این فرصت گران‌بها از سمت مسئولان کشوری حمایت شود تا زمینه لازم برای پیشرفت و پیشران شدن استان فارس در تمامی ابعاد فراهم گردد که انتخابات پیش رو نیز می تواند مصداق این جریان ارزشمند باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار