فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درگذشت پیشکسوت دفاع مقدس را تسلیت گفت

سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درگذشت پیشکسوت دفاع مقدس حاج «عباس جعفری» را تسلیت گفت
کد خبر: ۵۹۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ - 08June 2023

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درگذشت پیشکسوت دفاع مقدس را تسلیت گفتبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درگذشت پیشکسوت دفاع مقدس حاج «عباس جعفری» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 
عروج مظلومانه و غم انگیز یادگار هشت سال دفاع مقدس زنده یاد حاج «عباس جعفری»که سالها در اوج اخلاص و تواضع نقش‌آفرین مؤمن و مصمم عرصه‌های خدمت به انقلاب اسلامی بود، موجب تألم و اندوه فراوان گردید.
 
او در زمره اسوه‌های درخشان ایثار و جهاد و نمادهای جاویدان سلحشوری و شجاعت می‌درخشید، تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدانه وی در عرصه های مختلف خصوصا اهتمام به روایتگری حماسه های دفاع مقدس، توجه ویژه به جهاد تبیین و سایر عرصه های دفاع از ارزش های اسلامی برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش میراث‌داران شهیدان و جانبازان تاریخ‌ساز میهن اسلامی خواهد بود.
 
به روح بلند آن تربیت‌یافته مکتب عاشورا و ولایت درود می‌فرستم و با تسلیت فقدان وی به خانواده و بازماندگان معظم و علاقه‌مندان سوگوار او  و مردم شریف استان مرکزی از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن عزیز به‌عرش‌پیوسته رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی‌هاشم ابوالفضل العباس علیهم السلام و برای آحاد مصیبت‌دیدگان صبر، شکیبایی و سکینه قلبی توأم با ثبات قدم مسئلت می‌کنم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار