فرماندار ویژه ملایر:

نماهنگ «سربازان فرمانده» مصداق کار تمیز فرهنگی مد نظر رهبر انقلاب است

«اسماعیلی» گفت: نماهنگ «سربازان فرمانده» مصداق بارز کار تمیز فرهنگی و آتش به اختیار مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۹۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ - 08June 2023

نماهنگ «سربازان فرمانده» مصداق کار تمیز فرهنگی مد نظر رهبر انقلاب استبه  گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» فرماندار ویژه ملایر در مراسم اکران نماهنگ «سربازان فرمانده» توسط گروه فرهنگی و هنری آوای مهدوی، اظهار داشت: نماهنگ «سربازان فرمانده» مصداق بارز کار تمیز فرهنگی و فعالیت‌های فرهنگی آتش به اختیاری است که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی به بیان اینکه ما به وجود فرزندان این مرزو بوم که این کار بزرگ فرهنگی را به نام ملایر رقم زدند، افتخار می‌کنیم، افزود: مرتب جریان‌ها، شبکه‌ها و دست‌هایی در کشور کار و تلاش می‌کنند که اثبات کنند جامعه عزیز ایران اسلامی، جامعه دیندار و مهدوی نیست و از دین گریزان است.

فرماندار ویژه فامنین ادامه داد: انجام چنین فعالیت‌های فرهنگی که صد درصد مردمی لست، نشان می‌دهد تمام تلاش دشمنان و شبکه‌های ضد دینی، نقش بر آب است.

وی اضافه کرد: این‌چنین فعالیت‌های خوب فرهنگی، نشان می‌دهد که یاد و نام امام زمان (عج) امروز بیش از هر زمان دیگری در بین جوانان و نوجوانان و خانواده‌های ما زنده است.

اسماعیلی با بیان اینکه جامعه ایران اکثریت عاشق امام زمان (عج) و امام حسین (ع) است، گفت: به فضل خداوند رحمان این رویش‌های مبارک بیانگر آن است که دوره آخرالزمان، ایران و ایرانی‌ها جز سرآمدان سربازان حضرت حجت (عج) هستند.

وی در پایان متذکر شد: امیدواریم شاهد تکثیر روزافزون خانواده‌ها، فرزندان و جوانان مهدی باور و مهدی یاور در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار