در پیامی صورت گرفت؛

«بسیج دانشجویی» با قوت در راستای اهداف انقلاب گام برمی‌دارد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در تقدیر از رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بسیج دانشجویی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸ - 09June 2023

بسیج دانشجویی با قوت در راستای اهداف انقلاب گام برمی‌داردبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از رشت، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در تقدیر و تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانات معظم‌له در خصوص بسیج دانشجویی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَخُذُوا حذركُمْ إِنَّ اللَّهَ أَعَدَّ لِلْكَافِرِينَ عَذَابًا مُهِينًا (سوره نساء، آیه ۱۰۲) وسایل دفاعی با خود بردارید واز دشمن بر حذر باشید خداوند، عذاب خوار کننده‌ای برای کافران فراهم ساخته است.

مهم‌ترین نشانه برای هر سرباز شادمانی فرمانده از اعمال اوست؛ خرسندیم در حوادث ایام اماج شبهات و کارشکنی دشمنان اسلام و انقلاب بسیج دانشجویی توانست با فعالیت‌های فرهنگی و عقلانی خود تایید رهبر معظم انقلاب را کسب کند‌.

و این حاکی از عنایت رهبر معظم انقلاب بسیج بسان پدری مهربان و مدیری تیزبین به فعالیت تمامی فعالان انقلابی این کشور است و خود باعث حرکت‌های محکم و حکیمانه آتی با توجه به رهنمودهای این عالی مقام خواهد بود.

لذا ضمن تشکر از معظم له، حمایت ایشان برای نقش بر آب کردن تمام دسیسه‌هایی که اجانب درصدد خدشه دار کردن بسیج دانشجویی بودند کفایت می‌کند.

بسیج دانشجویی ضمن تشکر از ایشان با تمام قوت در راستای اهداف انقلاب قدم خواهد برداشت ان شاء الله.
و من الله توفيق»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار