فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری:

لزوم الگو برداری از شهدا و ایثارگران/ قدرشناسی از شهید اقدامی شایسته برای احیای اهداف شهداست

سرهنگ خلبان «پورحسین» گفت: قدرشناسی از شهید و شهادت و خانواده‌های معظم شهیدان اقدامی شایسته و گامی مهم برای احیای اهداف شهداست.
کد خبر: ۵۹۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ - 09June 2023

قدردانی از خانواده‌های شهدا اقدامی در راستا احیای آرمان شهیدان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ خلبان «هادی پورحسین» فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید عباس اکبری در آیین تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا در مسجد حضرت علی اکبر (ع) این پایگاه، اظهار داشت: شهدا و ایثارگران تمامی هست و نیست خود را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: هیچ‌کس نمی‌تواند شرایط خانواده‌های شهدا و ایثارگران را درک و لمس کند مگر آنکه خود در چنین شرایطی باشد.

سرهنگ پورحسین با بیان اینکه امروز آرامش و آسایش خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم، ادامه داد: باید ایثارگری‌ها، دلسوزی‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران برای دفاع از نظام و انقلاب را الگوی خود قرار دهیم.

فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری گفت: قدرشناسی از شهید و شهادت اقدامی شایسته و مهم برای احیای اهداف شهداست.

وی تاکید کرد: پایگاه شهید اکبری مهد تربیت افسران ولایت مدار و خلبانان آینده ساز نیروی الهی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است و با عطر نام و یاد شهیدان عزیز و حضور خانواده‌های معظم شهدا جلوه‌ای دیگر به خود گرفته است.

فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید عباس اکبری با بیان اینکه شهدا تمام وجودشان را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند، ادامه داد: شهدا برای ما اصل و رکن هستند و نباید آن‌ها را فراموش کنیم.

سرهنگ پور حسین در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: تکریم شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آن‌ها باید عمیق و در راستای حفظ آرمان‌های شهیدان عزیز باشد در غیر اینصورت نسبت به شهدا و اهداف والای آن‌ها کم کاری کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه قدردانی از خانواده‌های شهیدان مسئولیت و افتخار بزرگی است، اضافه کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران باید به‌صورت عملی و در راستای در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار