فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری:

حرکت در مسیر شهدا نقطه آرمانی نیروی هوایی است

امیر «مروی‌نام» گفت: نهاجا مفتخر است که لباس مقدس خدمت سربازی ولایت را بر تن دارد و همواره حرکت در مسیر شهدا را سرلوحه خود قرار داده است.
کد خبر: ۵۹۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ - 09June 2023

حرکت در مسیر ولایت و شهدا نقطه آرمانی نیروی هوایی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ دوم خلبان «محمدرضا مروی‌نام» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در آیین تقدیر از خانواده‌های شهدا در مسجد حضرت علی اکبر (ع) پایگاه آموزش هوانوردی شهید عباس اکبری، اظهار داشت: حضور خانواده‌های معظم شهدا در پایگاه آموزشی تیزپروازان امنیت ساز ایران مقتدر موجب بسی افتخار و مباهات است و ان‌شاءالله شهیدان والامقام شفیع ما در روز جزا باشند.

وی افزود: رکن اساسی اقتدار هر کشور و بقاء و دژ دفاعی هر مجموعه امنیت ساز، سامانه‌های نیرو‌های مسلح هستند و بخصوص در کشور ما نهاجا به عنوان نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی با افتخار و با عزت پرچم تامین امنیت ایران عزیز را بر دوش دارد.

امیر مروی‌نام ادامه داد: نهاجا مفتخر است که لباس مقدس خدمت سربازی ولایت را بر تن دارد و همواره آرمان سر دادن و جان دادن برای نظام اسلامی و کشور همیشه پرافتخارش و حرکت در مسیر شهدا را سرلوحه خود قرار داده است.

وی با اشاره به رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا در مورد شهدا افزود: ما گوش به کلام و فرمان ایشان هستیم و اعتقاد داریم شهدا محور و رکن و زیرساخت تامین امنیت هستند و هر قدر هم تلاش کنیم، نمی‌توانیم آنگونه که باید، از خانواده‌های معظم شهیدان قدرشناسی شایسته داشته باشیم.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری تصریح کرد: شهدا از گران‌بهاترین عنصر وجودی خود یعنی جانشان گذشتند و امروز امنیت ما به سبب جانفشانی‌های آنان است.

وی اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله سربازان ما در خدمت خود عاقبت بخیر و همه ما مشمول دعای «اللهم ارزقنی شفاعه الحسین یوم الورود» باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار