میر امید هادیانی اظهار کرد؛

ضرورت پشتیبانی از جنگ نرم با الهام گیری از دفاع مقدس/اجرای طرح علمی و حیاتی توسط بسیجیان مازندران

رئیس خانه نخبگان و مراکز رشد سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران گفت: جنگ نرم بر مبنای دانش علمی است باید جنگ نرم را مانند هشت سال جنگ تحمیلی بشناسیم و آن را پشتیبانی کنیم.
کد خبر: ۵۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ - 24November 2015

ضرورت  پشتیبانی از جنگ نرم با الهام گیری از دفاع مقدس/اجرای طرح علمی و حیاتی توسط بسیجیان مازندران

به گزارش دفاع پرس از ساری، میر امید هادیانی رئیس خانه نخبگان و مراکز رشد سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران در جشنواره جهاد گران علم و فن آوری و چهارمین نمایشگاه اختراعات و ابتکارات در سالن همایش ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: امروزه عرصه علم ، یک عرصه جهادی است و بدون تردید عرصه جهاد علمی کمتر از عرصه جهاد با مال و جهاد با نفس نبوده است.

رئیس خانه نخبگان و مراکز رشد سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران گفت: طرح تبدیل زباله خانگی به کمپوست، طرح تولید در رطوبت هوا به آبهای زراعی  و طرح تعریف NGOدر کشور را در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری برای نیل به اقتدار ملی بر قدرت علمی تاکید فراوان دارند و سیاست های پیشرفت علمی باشتاب زیاد که از تاکیدات ایشان است، یک سیاست بنیادی برای نظام محسوب می شود.

رئیس خانه نخبگان و مراکز رشد سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران با بیان اینکه قدرت علمی یک قدرت ذاتی است  چرا که  دانش ذاتا مایه ی اقتدار است وبه تنهایی می تواند سایر قدرت ها را تولید کند، گفت: طبق فرموده امام (ع) آنکه دارای علم است دست برتر را خواهد داشت  و می توان سخن برتر را بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه عرصه علم یک عرصه جهادی است و ما در میدان نبرد با استکبار جهانی هستیم جنگ نرم را یکی از دسیسه های دشمن عنوان کرد و افزود: جنگ نرم بر مبنای دانش علمی است باید جنگ نرم  را مانندهشت سال جنگ تحمیلی بشناسیم و آن را پشتیبانی کنیم.

هادیانی گفت: وظیفه ی همه ما این است که سعی کنیم کشور را مستحکم، غیر قابل نفوذ، غیر قابل تاثیر از سوی دشمن، حفظ کرده و نگه داریم که اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهایی است که رهبری بر آن تاکید کردند.

وی با اعلام اینکه امروزه ما مقام سوم دنیا از نظر علم و مهندسی هستیم، افزود: ا از نظر کارامدی علم مهندسی در رتبه هفتاد و هشتم  در دنیا قرار داریم.

هادیانی ، پشتیبانی مجموعه فعالیت های علمی اقشار بسیج، ایجاد پل ارتباطی نخبگان با دیگر اقشار ساماندهی و شناسایی از طرح علمی را از کارکردهای سازمان بسیج علمی استان عنوان کرد.

رییس خانه نخبگان و مراکز رشد سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران  گفت: توانمندی های علمی مبتکران و مخترعان بسیجی  سبب شد تا به رشد علمی فزاینده ای برسیم.

هادیانی با اعلام اینکه در حال حاضر سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران یکهزار و 300 نفر در 12 گروه عضو دارد، افزود: از سال 88 حدود 360 طرح حمایت شدند و یکصد 30 طرح حمایت معنوی و یکصد و 70 طرح اعطای تسهیلات و 43 طرح  به سازمان ها و شرکت ها برای تجاری سازی معرفی شدند.

وی برگزاری اردوهای فرهنگی، علمی و آموزشی، برگزاری بیش از 80 دوره آموزشی در مرکز رشد حضور در نمایشگاه بین اللملی تهران را از عناوین برنامه های اجرا شده از سوی این سازمان عنوان کرد.

هادیانی ، گفت: طرح تبدیل زباله خانگی به کمپوست، طرح تولید در رطوبت هوا به آبهای زراعی  و طرح تعریف NGOدر کشور را در دستور کار این سازمان قرار دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار