امام جمعه بافق:

دشمنان انقلاب به‌دنبال ایجاد بحران و چالش هویت برای جوانان هستند

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: دشمنان انقلاب به دنبال ایجاد بحران و چالش هویت برای جوانان ما از طریق مقابله با ایمان و امید او هستند و در جنگ با ایمان، ابزار دشمن ترویج هوس بازی و اشاعه شهوت رانی و دنیا دوستی است.  
کد خبر: ۵۹۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 09June 2023

دشمنان انقلاب به دنبال ایجاد بحران و چالش هویت برای جوانان ما هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «رضا سعادت‌فر» امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار داشت: کشور مشغول جنگ فرهنگی است و برخی مسئولان ما در مقابل پذیرش این جنگ مقاومت می‌کنند و آن را باور ندارند.

وی بیان کرد: آن‌ها هزینه در کار فرهنگی را نه سرمایه گذاری دینی و نه حمایت از سربازان خط مقدم این حوزه، می‌دانند و عالمانه یا جاهلانه رزمنده خط مقدم فرهنگی را که معلم این جامعه است، روحانی مسجد، نیروی بسیجی و... است، مورد حمایت قرار نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر تأکید کرد: این‌ها بدانند که در گناه و انحراف جوانان شریک هستند و اگرچه در راهپیمایی‌ها شعار مرگ بر آمریکا می‌دهند، اما مدافع حقوق مستکبران در داخل کشور هستند و اهداف آن‌ها را دنبال می‌کنند.

خطیب جمعه بافق گفت: دختری ک کشف حجاب می‌کند، اشتباه می‌کند، اما کسانی که با بدخدمتی باعث شدند برخی بگویند اگر نظام اسلامی این است ما نمی‌خواهیم، بیشتر مقصر هستند.

وی ادامه داد: تاکی باید شرمنده نبود منابع مالی باشیم برای فعالان فرهنگی باشیم و مسئولینی که در تأمین بودجه‌های فرهنگی کوتاهی میکنند، خائن هستند.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر خاطرنشان کرد: باید از فضای مجازی، فیلم ها، عکس ها، اخبار و بازی‌ها به شدت مراقبت کرد چراکه این‌ها همگی ابزار‌هایی تربیتی هستند.

وی تصریح کرد: مسئولینی که به فکر ترویج ابزار‌های رسانه‌ای و سخت افزاری هستند باید بدانند هزینه واکسیناسیون فرهنگی و دینی جامعه را هم باید بپردازند که در غیر این صورت درمان مشکل و حتی غیرممکن است.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سرمایه گذاری دشمن برای مبارزه با انقلاب از جنس هویت زدایی از انقلاب اسلامی است و دشمنان امروز به دنبال انحلال با هویت انقلاب و تبدیل آن به تفکر مادی بی هویت و سرابی خودشان هستند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب به دنبال ایجاد بحران و چالش هویت برای جوانان ما از طریق مقابله با ایمان و امید او هستند و در جنگ با ایمان، ابزار دشمن ترویج هوس بازی و اشاعه شهوت رانی و دنیا دوستی است.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر با اشاره به هفته مالیات گفت: کم گذاشتن از مالیات زرنگی نیست بلکه حق‌الناس است و دین سنگینی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها