امام جمعه لنده:

دستاورد‌های ایران نقشه‌های آمریکا را خنثی کرد

حجت‌الاسلام «محمودی‌اصل» گفت: دستاورد‌های اصلی ایران در طی چندین سال باعث شد که هیمنه آمریکا در منطقه و جهان شکسته شود و نقشه‌های آمریکا خنثی شود.
کد خبر: ۵۹۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 09June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید هدایت محمودی‌اصل» امام جمعه لنده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه دشمنان همواره برای ناامید کردن مردم تلاش می‌کنند، اظهار داشت: با وجود تبلیغات دشمنان و تهدیدات و تحریم‌های آنها هر روز شاهد دستاوردهای بزرگی در کشور هستیم که دشمنان با سانسور این دستاوردها به مخاطبین القا می‌کنند که کاری صورت نگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه باید داشته‌های خود را تقویت کنیم و امید‌آفرینی را به عنوان یک اصل غیرقابل‌انکار در جامعه تبیین کرد، افزود: ما در حوزه رسانه ضعف‌های زیادی داریم که این موضوع باید با اقدامات درست مدیریت شود.

امام جمعه لنده گفت: حل معیشت مردم یک نیاز اساسی است که باید به درستی مدیریت شود و اگر عزل و نصب‌ها براساس شایسته سالاری باشد شاهد رفع مشکلات خواهیم بود.

محمودی‌اصل بیان داشت: استخدام های فامیلی یک چالش و مشکل اساسی در جامعه است که باید جلوی آن گرفته شود.

وی ابراز داشت: با اتکا به شعار «ما می توانیم» توانستیم موشک هایپرسونیک را به جهان معرفی کنیم که هیچ سامانه ای در جهان توانایی مقابله با آن را ندارد و دشمنان ما خوب  این مهم را فهمیده‌اند و امروز به واسطه این توانمندی ها تمامی تهدیدات آنان خنثی شده است.

امام جمعه لنده خاطرنشان کرد: دو مقوله ایمان و امید در کشور در حوزه دفاعی حاکم شد و باید در حوزه خودروسازی و سایر حوزه‌ها با تأسی از اندیشه های امامین انقلاب به رشد و بالندگی برسیم.

محمودی‌اصل گفت: دستاوردهای اصلی ایران در طی چندین سال باعث شد که هیمنه آمریکا در منطقه و جهان شکسته شود و نقشه های آمریکا خنثی شود.

وی متذکر شد: آتش سوزی های پی در پی در شهرستان لنده باعث افزایش نگرانی منابع طبیعی و دوستداران محیط زیست شده است ولی علت این آتش سوزی ها باید مشخص شود و اگر عامل‌ انسانی مقصر است باید دستگاه قضایی برخورد قاطع کنند و اگر هم عامل طبیعی است باید برنامه ریزی صورت گیرد.

خطیب جمعه لنده گفت: از همه کسانی که طی این آتش سوزی ها با روحیه جهادی در کف میدان بودند قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها