امام جمعه اردبیل:

رژیم کودک‌کش ذات پلید خود را به جهان نشان داده است

آیت‌الله عاملی گفت: رژیم کودک‌کش اسرائیل بار دیگر با شهید کردن یک طفل شیر خوار ذات سیاه و پلید درونی خود را به جهان نشان داد.
کد خبر: ۵۹۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 09June 2023

پیمان صلح نظامی ایران به دنیا/ خط بطلن ایران حراسی به دنیا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: پیام صلح نظامی ایران به دنیا خط بطلان برای ایران حراسی از جانب دشمنان ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: راهپیمایی با اقتدار ناو گروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریا‌ها و اقیانوس‌های جهان را رزمایش اقتدار ایران بزرگ در مقابل چشمان جهان امروز عنوان کرد و افزود: ستاورد‌های ایران اسلامی برای دشمنان بیم آور و برای دوستان کشورمان نشانه حمایت یک کشور مقتدر از آنهاست.

نماینده استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری به طرح شیطانی «سلام بر ابراهیم» اسرائیل اشاره کرد و گفت: این رژیم در سدد آن است با حراس ایجاد کردن بین کشور‌های بی‌اراده آن‌ها راباخود هم سو کند با فروش سلاح آن‌ها را به جان خود و دیگرکشور‌ها بیاندازد.

آیت‌الله عاملی افزود: رژیم کودک کش اسرائیل بار دیگر با شهید کردن یک طفل شیر خوار ذات سیاه و پلید درونی خود را به جهان نشان داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها