یک تحلیلگر امور نظامی در لبنان اعلام کرد؛

علت درگیری‌ امروز در نقاط مرزی لبنان/ طرح خطرناک رژیم صهیونیستی

یک تحلیلگر امور نظامی در لبنان علت درگیری‌های امروز در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را مرتبط با طرح خطرناک صهیونیست‌ها برای سیطره بر جولان اشغالی و مناطق مرزی لبنان دانست.
کد خبر: ۵۹۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ - 09June 2023

علت درگیری‌ امروز در نقاط مرزی لبنان/ طرح خطرناک رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «امین حطیط» تحلیلگر امور نظامی در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش بر اجرای طرح موسوم به معامله قرن ترامپ است که در آن جولان اشغالی به طور رسمی به این رژیم واگذار شده و مزارع شبعا در نقاط مرزی لبنان نیز به آن الحاق می‌شود.

وی افزود: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی از لحاظ میدانی قابل توجه است و با واکنش مناسب لبنان همراه خواهد شد. همچنین ارتش لبنان براساس معادله ارتش، ملت و مقاومت قطعاً در کنار مردم لبنان خواهد بود.

حطیط تاکید کرد: ارتش لبنان هرگز اجازه نمی‌دهد که رژیم صهیونیستی اقدام به اعمال قواعد جدید درگیری و یا معادلات جدید در نقاط مرزی کند و همه این رخدادها به اقدام اشغالگران بستگی دارد.

در روزهای اخیر نظامیان صهیونیست با استفاده از تجهیزات مهندسی اقدام به خاکبرداری در مناطق مرزی لبنان کردند امری که امروز جمعه با واکنش اهالی این مناطق و درگیری با صهیونیست‌ها همراه شد. ارتش لبنان نیز در پی این رخداد در برابر صهیونیست‌ها در نقاط مرزی صف‎آرایی کرده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار