نماینده ولی فقیه در لرستان:

دشمن به‌دنبال القای ناامیدی در جامعه است

حجت‌الاسلام «شاهرخی» گفت: دشمنان به دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند بنابراین پیروی از امامین انقلاب اسلامی برای امیدآفرینی و تقویت روحیه ایمان در جامعه ضروری است.
کد خبر: ۵۹۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ - 09June 2023

دشمن به دنبال القای ناامیدی در جامعه است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: دشمنان به دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند بنابراین پیروی از امامین انقلاب اسلامی برای امیدآفرینی و تقویت روحیه ایمان در جامعه ضروری است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالگرد امام راحل گفت: راه امام(ره) ادامه دارد و باید از میراث و ارزش های انقلاب حفاظت کنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی افزود: پیروی از امامین انقلاب اسلامی ترویج امید و ایمان را به دنبال خواهد داشت و هرکسی که دوستدار ایران است و منافع کشور را مهم می‌داند باید ایمان را ترویج دهد.

امام جمعه خرم آباد، بیان کرد: بیش از ۴۰ نفر از مقامات کشوری را در ۲ دولت ملاقات کرده‌ام و آینده برای لرستان روشن است و روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دشمنان با امپراتوری تبلیغات ناامیدی را القاء می‌کنند، در این روزهای سخت پدیده‌های امید آفرین بسیار است و مسوولان باید این مهم را به مردم آگاهی دهند.

حجت‌الاسلام شاهرخی افزود: دشمنان با مبانی دینی و اسلامی ما آشنا نیستند و اعتقاد داشتند که وقتی امام(ره) رحلت کرد انقلاب اسلامی فرو پاشیده می‌شود اما اکنون ایران در منطقه تاثیرگذار است.

وی اظهار کرد: اولویت اول مردم پس از اهتمام به امور دینی و فرهنگی اشتغال و ازدواج است مسوولان باید در خدمت رسانی به مردم تلاش کرده و متفاوت با سال‌های گذشته باشد.

وی با بیان اینکه قوه مقننه و مجریه باید برای برطرف کردن مشکلات کنار یکدیگر باشند، ادامه داد: جذب نیرو به صورت حجمی قراردادی و شرکتی از طریق اطلاع رسانی عمومی باشد و همگان شرکت کرده و در جذب نیرو عدالت رعایت و همچنین باید روابط قومی و داد و ستد حزبی کنار گذاشته شود.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: باید اعتراف کرد در این چندین دهه اخیر جذب نیرو به اشکال مختلف صورت گرفت و باید بر پایبندی بر ضوابط تاکید شود، جذب نیروی بدون ضابطه یا با ضابطه ای که پوشش قانونی داشته سبب شده که امروز در برخی ادارات تا ۵۰۰ نفر نیروی مازاد وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: اعتباری که باید صرف خدمت رسانی به مردم شود صرف افرادی می‌شود که غیرقانونی وارد ادارات شده‌اند و حتی برخی از ادارات برای پرداخت حقوق مجبور به دریافت تسهیلات شده است.

وی گفت: ورود افراد متخصص در بدنه ادارات ضروری است و خدمت رسانی در تراز انقلاب اسلامی به مردم باید در اولویت قرار گیرد، امیدوارم سازمان بازرسی کشور به این مسئله ورود کرده و با مسببان این وضعیت برخورد قانونی کند.

حجت‌الاسلام شاهرخی ادامه داد: هفت هزار نفر از فرزندان ایثارگران و شهدا و هزاران نفر از مردم از بیکاری رنج می‌برند، جمهوری اسلامی، نظامی مردمی و برای برقراری عدالت است و همگان در میان دایره هستیم و نباید کسی برتری داشته باشد و دستگاه امنیتی این وضعیت را به مسوولان سه قوه اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار