امام جمعه ارومیه مطرح کرد؛

ضرورت تلاش مسئولین برای امید آفرینی در جامعه

حجت الاسلام «قریشی» گفت: دشمن با هر ترفندی به دنبال تضعیف روحیه و از بین بردن امید و ایمان مسلمانان است لذا مسئولین نقش گسترده‌ای در مقابله با توطئه دشمن دارند و باید با تلاش خود امید را در دل مردم بیافزایند.
کد خبر: ۵۹۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 09June 2023

ضرورت تلاش مسئولین برای امید آفرینی در جامعه

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نمازجمعه مرکز استان با تاکید بر لزوم تبعیت از رهبر معظم انقلاب گفت: ملت ایران با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری توانستند شعار ما می توانیم‌ را عملی کرده و به هر آنچه که بخواهند دست یابند.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن در جنگ با ملت عزتمند ایران، امید و ایمان قلبی مردم است، افزود: در این بین مدیران دولتی نقش گسترده‌ای در مقابله با توطئه دشمن دارند و باید با تلاش خود امید را در دل مردم بیافزایند.

وی اضهار داشت: اگر امید و معرفت قلبی خود را از درون و جامعه خود دور نکنیم، پیروزی‌ نهایی برای مردم کشور ما خواهد بود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به پرده برداری از موشک‌ فوق‌ صوت فتاح ادامه داد: این موشکی است که پدافند ها نمی توانند آن را رصد کرده و آن را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی گفت: این سامانه موشکی یک صنعت مهمی است که صرفا کشورهای اندکی از آن بهره‌مند هستند و راز این موفقیت تقوای الهی امت ایرانی است.

وی با اشاره به حفظ شان خانواده ایرانی و با بیان اینکه در ابراز محبت پیش دستی کنید، افزود: بنا بر توصیه اهل بیت هر کسی را که دوست داشته باشید، در ابراز محبت خود پیش دستی کنید.

وی اظهار داشت: مسلمان و مومن باید علاقه و محبت خود را به پدر، مادر، فرزند و خانواده خود همیشه ابراز کند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به نزدیک شدن سالروز دحوالارض در ۲۵ ذیقعده گفت: اولین رحمت آسمان‌ها بر زمین در چنین روزی روی داد و عبادت در این روز ثوابی صد برابری دارد و گرفتن روزه مستحب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها