امام جمعه دهدشت:

ایران به یک ابرقدرت تبدیل شده است

حجت‌الاسلام «وحدانی‌فر» با بیان اینکه امروز ایران به یک ابرقدرت تبدیل شده است، گفت: رونمایی موشک فتاح پیامدهایی دارد و ما امروز به بازدارندگی جدی رسیده‌ایم.
کد خبر: ۵۹۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ - 09June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی وحدانی‌فر» امام جمعه دهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به بررسی نکات سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع میلیونی سی و چهارمین مراسم ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی، جریان بیداری اسلامی در سطح جهان و زنده کردن فضای معنویت در دنیا از جمله تحولاتی بود که حضرت امام (ره) به وجود آورد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اگر امروز معنویت اسلام همراه با بصیرت سیاسی وجود دارد از برکات انقلاب امام است، افزود: تحولات حضرت امام نیاز به استمرار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارند، امام با همه اعتقادی که به جامعه اسلامی داشت و با ایمان و امید، اسلام را زنده و احیاء کرد.

وحدانی‌فر با تأکید بر اینکه امروز هر کسی منافع ملی و ایران را دوست دارد باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند، گفت: متاسفانه برخی در حال ترویج بذر ناامیدی هستند و می‌گویند اسلام از بین رفته است! ما نباید هر چی دشمن می‌گوید را باور کنیم، امروز در تلاطم فضای مجازی و در این بی قیدی‌ها در سطح گسترده عالم، جوانان مدافع حرم ماحصل چه مکتبی و کدام انقلاب هستند؟

وی بیان داشت: پیشرفت شگرف موشک فراصوت فتاح در کشوری که ۴۴ سال است آن را تحریم پشت تحریم می‌کنند و حتی زمانی سیم خاردار نمی‌دادند اما امروز به دنیا می‌گوییم موشک قاره‌پیما و هر اندازه بخواهیم می‌سازیم و هر کجا اراده کنیم بر پیکره دشمن فرود خواهیم آورد.

امام جمعه دهدشت ابراز داشت: این موشک مافوق صوت برای صهیونیست‌ها سرگیجه و هراس و برای جهانیان تحیر و شگفتی به وجود آورد، این قدرت عظیم برخاسته از روح علوی امام راحل و ایستادگی و مقاومت شهدا و خانواد‌ه‌های آنان است.

وحدانی‌فر با بیان اینکه امروز ایران به یک ابرقدرت تبدیل شده، خاطرنشان کرد: رونمایی موشک فتاح پیامدهایی دارد و ما امروز به بازدارندگی جدی رسیده‌ایم و ساخت این موشک به دنیا می‌گوید جنگ در ابعاد مختلف کارایی ندارد.

وی مسئله راهبرد بومی‌سازی امنیت خلیج فارس را یادآور شد و با بیان اینکه کشورهای حوزه خلیج فارس به این نتیجه رسیدند که دیگر آمریکا قدرت قابل اتکا نیست، گفت: این در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که امنیت خلیج فارس را باید ما تامین کنیم، آن‌هایی که دنبال امنیت خلیج فارس بودند برگردند خلیج خوک‌ها، و این هم ماحصل انقلاب عظیم‌ الشأن اسلامی است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه در هفته جهانی محیط زیست قرار داریم، نهضت ملی کاهش آلودگی محیط زیستی را یادآور شد و متذکر شد: دفع نادرست زباله‌های پلاستیکی باعث گسترش آلودگی در سطح طبیعت شده است و به خاطر سلامتی خود باید نسبت به مسئله محیط زیست بی‌تفاوت نباشیم.

وحدانی‌فر مسئله سایت زباله دهدشت را یادآور شد و بیان داشت: کارهایی صورت گرفت، اما این سایت دارد به حالت سابق بر می‌گردد، دفن اصولی زباله صورت نمی‌گیرد و مسئولان باید برای این معضل فکری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها