رئیس پلیس بین‌الملل فراجا در حاشیه هجدهمین نشست بین‌المللی روسای اینترپل مطرح کرد؛

لزوم همکاری پلیس‌ها در سطح بین‌الملل برای برخورد با متهمان/ افزایش سطح تعاملات پلیسی در دستور کار فراجا

سردار کریمی ضمن تاکید بر احقاق حقوق اتباع ایرانی گفت: طی دیدار‌های هیئت انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این نشست، در خصوص استرداد متهمان بین المللی، به ویژه متهمان جرایم اقتصادی و قاچاق و افزایش سطح تعاملات پلیسی، با برخی از کشور‌ها به توافقات خوبی رسیدیم. 
کد خبر: ۵۹۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ - 09June 2023
لزوم همکاری پلیس‌ها در سطح بین‌الملل برای برخورد با متهمان/  افزایش سطح تعاملات پلیسی در دستور کار فراجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مجید کریمی» رئیس پلیس بین‌الملل فراجا به اتفاق هیئت همراه، در هجدهمین نشست بین المللی روسای اینترپل کشور‌های عضو سازمان اینترپل در کشور سنگاپور شرکت کرد.
 
در این نشست که با حضور حدود ۲۷۰ نفر از ۱۳۳ کشور عضو سازمان اینترپل برگزار شد، سردار «مجید کریمی» رئیس پلیس بین‌الملل فراجا، چندین ملاقات دو جانبه و چند جانبه با مقامات ارشد پلیس کشور‌های شرکت کننده و مدیران بخش‌های تخصصی سازمان اینترپل داشت. 
 
سردار کریمی با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست سه روزه بیان کرد: این نشست با سخنرانی رئیس سازمان جهانی اینترپل آغاز و در آن حوزه‌های مختلف جرایم بین‌المللی، از جمله قاچاق مواد مخدر، قاچاق سلاح و مهمات، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ضمن تاکید بر احقاق حقوق اتباع ایرانی بیان کرد: طی دیدار‌های هیئت انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این نشست، در خصوص استرداد متهمان بین المللی، به ویژه متهمان جرایم اقتصادی و قاچاق و افزایش سطح تعاملات پلیسی، با برخی از کشور‌ها به توافقات خوبی رسیدیم. 
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها