نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

تقویت ایمان و امید جامعه وظیفه فعالان حوزوی و دانشگاهی است

آیت‌الله «صفایی بوشهری» گفت: تقویت ایمان و امید در جامعه وظیفه تمام نخبگان، هسته‌های انقلابی و فعالان حوزوی و دانشگاهی است.
کد خبر: ۵۹۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ - 09June 2023

تقویت ایمان و امید جامعه وظیفه فعالان حوزوی و دانشگاهی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در بوشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه، با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است، اظهار داشت: دشمن برای نرسیدن مردم ایران به هدف‌های انقلابی خود می‌خواهد انقلاب را به بیراهه ببرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استکبار جهانی در راس آن آمریکا و صهیونیسم بین الملل به دنبال گرفتن امید از مردم ایران هستند، افزود: مردم ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با هدایت‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب با امید به آینده هجمه‌های دشمنان را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در بوشهر در ادامه گفت: با وجود تلاش دشمن برای ایحاد انحراف در انقلاب، اما جوانان این سرزمین با شعار‌های انقلابی پرشورتر از گذشته در صحنه حضور دارند.

وی عنوان کرد: جهان استکبار و آمریکا و صهیونیسم بین الملل در برابر ملت ایران قرار دارند که باید با تقویت جبهه داخلی مقابل آن‌ها ایستادگی کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری در این خصوص بیان داشت: تقویت ایمان و امید در جامعه وظیفه تمام نخبگان، هسته‌های انقلابی و فعالان حوزوی و دانشگاهی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر درباره روز جهانی محیط زیست و صنایع دستی، گفت: صنایع آلاینده باید کارکرد خود را اصلاح و از محیط زیست مراقبت کنند و مسئولان هم با پرداخت تسهیلات مناسب از تولیدات و بازاریابی حوزه صنایع دستی پشتیبانی کنند.

وی درباره روز جهانی کودکان کار، خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کودکان کار را ساماندهی و فنی و حرفه‌ای هم مهارت‌های لازم به این کودکان ارائه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار