مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

ایمان، امید و اخلاص در سراسر مقاطع دفاع مقدس موج می‌زد

سرهنگ کریمی گفت: در سراسر مقاطع دفاع مقدس ایمان، امید، اخلاق، معنویت و جوانمردی موج می‌زند.
کد خبر: ۵۹۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ - 09June 2023

سراسر مقاطع دفاع مقدس ایمان، امید و اخلاص موج می زندبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز (جمعه) در گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان مخابرات سپاه استان مرکزی و قم اظهار داشت: جهاد تبیین به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری ریشه قرآنی دارد و شناخت روش ها و شگردهای دشمن در جهاد تبیین یک ضرورت مهم است و مهمترین قشری که می تواند در این میدان مهم نقش آفرینی کند پیشکسوتان هستند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس باید پیام های انقلاب اسلامی را به جوانان و نسل جدید جامعه منتقل کنند و این یک رسالت مهم است که باید به آن اهتمام ورزید.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس موجب عزت و سرافرازی ملت ایران شد و هشت سال دفاع مقدس مظهر صفات ارزشمندی است که ملت ایران را در تاریخ ماندگار کرده، گفت: امروز این فرهنگ نجات بخش برای سایر ملت ها به عنوان الگویی می درخشد و در سراسر مقاطع دفاع مقدس ایمان، امید، اخلاق، معنویت و جوانمردی موج می زند.

سرهنگ کریمی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس مظهر مقاومت، پایداری ، تدبیر و حکمت است، افزود: امروز بیان و تبیین ابعاد و جزئیات این واقعه حماسه ساز با زبان های متفاوت و جذاب هنری از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: کارنامه پیشکسوتان دفاع مقدس بسیار درخشان و مملو از حماسه های ماندگار است و امروز الگوی کامل نسل جوان جامعه هستند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: انتقال تجربیات و بیان خاطرات پیشکسوتان از ضرورت های مهم امروز جامعه برای پیشرفت و حرکت به سمت اهداف در گام دوم انقلاب است و روحیه انقلابی و مجاهدانه پیشکسوتان برای جوانان و مسئولین امیدبخش است و انگیزه های آنها برای خدمت به مردم و کشور را دوچندان خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار