امام جمعه موقت یاسوج:

دولت به استان‌های محروم توجه بیشتری داشته باشد

حجت‌الاسلام «موسوی‌اعظم» با اشاره به معضل بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دولت باید مشکلات را حل کند و تحت تاثیر گروه های مختلف قرار نگیرند و به استان‌های محروم هم توجه شود.
کد خبر: ۵۹۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ - 09June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر موسوی‌اعظم» امام ‌جمعه موقت یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اهمیت افزایش جمعیت اظهار داشت: افزایش جمعیت از سیاست‌های مهم کشور است که مقام معظم رهبری هوشمندانه در این باره تأکید داشته‌اند و برای کشور ما خیلی مهم است اما باید به این نکته هم توجه داشت که اشتغال جوانان اهمیت ویژه‌ای دارد و مسئولان اول باید به فکر بیکاری جوانان باشند.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات زیادی در حوزه زیرساختی دارد تا کارخانه‌های مختلف در استان راه اندازی نشود مشکل بیکاری رفع نمی‌شود.

موسوی‌اعظم بیان داشت: کارخانه‌های مختلف در شهرهای مختلف بدون پشتوانه علمی و کارشناسی تاسیس می شود و بعد متوجه می شویم در مناطق کویری به دلیل زور و قدرت نماینده آن شهر کارخانه را آنجا تاسیس کرده اند این در حالی است که در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود ظرفیت و منابع نفتی هیچ خبری از پالایشگاه و کارخانه‌های مربوطه نیست.

وی ابراز داشت: بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد است دولت باید مشکلات را حل کند و تحت تاثیر گروه های مختلف قرار نگیرند و به استان های محروم هم توجه شود.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به پروژه های استان گفت: چند سال است که پروژه راه آهن اقلید یاسوج کلنگ زنی شده اما هنوز بلاتکلیف مانده و هیچ کاری انجام نگرفته است.

موسوی‌اعظم با اشاره به بدعت نادرست تیراندازی در مراسمات جشن و عزا، متذکر شد: چرا عبرت نمی‌گیریم چرا بی‌احتیاطی می‌کنیم، چند نفر دیگر باید در این استان فوت کنند، تا به خودمان بیاییم و از این حرکت ناپسند دست برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها