امام جمعه خمین:

رونمایی از موشک فتاح بسترساز امیدآفرینی در جامعه است

حجت‌الاسلام میرصادقی گفت: رونمایی از موشک فتاح بسترساز امیدآفرینی در جامعه است.
کد خبر: ۵۹۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ - 09June 2023
رونمایی از موشک فتاح بسترساز امیدآفرینی در جامعه استبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید قاسم میرصادقی» امام جمعه خمین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خمین با اشاره به اهمیت رعایت تقوا و نظم در همه بخش‌های جامعه اظهار داشت: همه امور جامعه باید در نظم و انضباط کامل باشد و هر جامعه‌ای که در آن تقوا و رعایت نظم در آن حاکم شود می‌تواند موفقیت‌های بزرگ کسب کند.
 
امام جمعه خمین افزود: دین اسلام برای انسان سازی و پیشرفت و تکامل بشریت آمده و بی بند و باری، فحشاء و بی تقوایی مورد تأیید دین اسلام نیست ولی امروز غربی‌ها و جبهه استکبار به دنبال هرج و مرج است و در راستای اهداف خود از هر ابزاری استفاده می‌کند.
 
وی با بیان اینکه امید به آینده و نشاط اجتماعی پیش‌نیاز توسعه پایدار است، گفت: دشمن امید ملت ایران را به آینده آماج حملات خود قرار داده است.
 
میر صادقی با تأکید بر اینکه امنیت یکی از مؤلفه‌های امید است که به برکت وجود جوانان و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به بهترین شکل در کشور ایجاد شده، گفت: امنیت پایه رشد و توسعه در کشور است تا امید در کشور گسترش یابد.
 
وی با اشاره به اینکه کارآمدی نظام اسلامی امید در جامعه را افزایش می‌دهد و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف کارآمدی خود را نشان داده است، گفت: ضعف در کارآمدی اقتصادی با رویگردانی و کم توجهی از مؤلفه‌های دینی و کم‌کاری در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی نمایان می‌شود.
 
امام جمعه خمین با بیان اینکه کم کاری مسئولان و ناامیدی مردم نسبت به نظام خیانت به امام و شهدا است، افزود: اعتماد اجتماعی عامل دیگر امید است و حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های مختلف نشان دهنده این اعتماد است و پیشرفت در زمینه‌های مختلف نظیر ساخت موشک فتاح بسترساز امیدآفرینی در جامعه شده است.
 
وی افزود: رژیم صهیونیستی تحت فشار سنگینی قرار گرفته است و در چهارچوب دیواره خود زمین گیر شده است.
 
امام جمعه خمین همچنین از حضور مردم و مسئولان در آیین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در این شهر تقدیر کرد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار