امام جمعه خنداب:

ایمان و امید باعث ایجاد تحولات بزرگ در تاریخ اسلام است

حجت‌الاسلام صفاهانی گفت: ایمان به خدا و امید به آینده اسلام عامل به وجود آمدن تحولات عظیم تاریخ بود و آینده متعلق به مسلمانان است.
کد خبر: ۵۹۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ - 09June 2023
ایمان و امید باعث ایجاد تحولات بزرگ در تاریخ اسلام استبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین «صفاهانی» امام جمعه شهرستان خنداب، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد ارتحال امام راحل در حرم مطهر فرمایشات بسیار مهم و ارزشمندی را بیان داشتند. حقیقتا ما امام را نشناخته‌ایم باید برای نوجوانان و جوانان درس امام شناسی بگذارند تا همه با شخصیت امام راحل آشنا شوند.
 
امام جمعه شهرستان خنداب بیان کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام راحل سه تحول بزرگ در دنیا انجام دادند در کشور ایران پیروزی انقلاب اسلامی بود که حکومت ۲۵۰۰ ساله سلطنتی و شاهنشاهی را ساقط کرد و به جای آن حکومت اسلامی تشکیل داد.
 
صفاهانی افزود: تحول دیگر در امت اسلامی بود که باعث بیداری مسلمانان جهان و تشکیل جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب شدند.
 
خطیب جمعه خنداب گفت: امام راحل امت اسلامی را بیدار کردند و کید دشمنان را بر همگان آشکار کردند و توجه به معنویت و اراده الهی از دیگر تحولاتی بود که امام راحل در سطح دنیا به سرانجام رساندند.
 
وی تصریح کرد: ایمان به خدا وامید به آینده اسلام عامل به وجود آمدن این تحولات عظیم تاریخ بود آینده متعلق به مسلمانان است هر کسی که به بهبود اوضاع اقتصادی و پیشرفت کشور علاقمند است باید همه سعی خود را در تقویت ایمان در جامعه و امید جوانان به آینده به کار بگیرد.
 
صفاهانی ضمن تبریک برای ساخت موشک فوق پیشرفته توسط جوانان متخصص کشور گفت: در چند روز گذشته پرتاب موفقیت آمیز موشک فوق پیشرفته فتاح در کشور داشتیم، این موشک با برد بلند ۲۰۰۰ هزار کیلومتر در ۴۰۰ ثانیه می‌تواند قلب اسرائیل را نابود کند.
 
وی گفت: ساخت این موشک نشان از قدرت بازدارندگی در مقابل تهدیدات و خطرات دشمنان برای کشور دارد دشمنان باید بدانند اگر هر زمانی اسرائیل فکر حمله به نظام اسلامی داشته باشد ایران اسلامی جواب دندان شکن خواهد داد وآن ها را با خاک یکسان خواهد کرد.
 
صفاهانی در پایان گفت: همه بخش‌های صنعتی باید درس بگیرند در صنعت خودروسازی هم می‌توانیم این فناوری بزرگ را ایجاد کنیم و گره گشایی از زندگی مردم داشته باشیم. این قبیل تحولات بزرگ مبتنی بر ایمان و امید است ان شالله با تقویت ایمان و امید در جامعه و توکل برخدا نظا م اسلامی همه مشکلات را برطرف خواهد کرد و در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار