امام جمعه شهرستان سیریک:

نقش کلیدی ایران در معادلات منطقه/ امپراطوری آمریکا تمام شده است

حجت الاسلام «سالاری» گفت: امپراطوری آمریکا تمام شده و همانند کشتی تایتانیک که شکوه داشت اما در حال غرق شده است، دیپلماسی که الان جواب می‌دهند، مقاومت و اقتدار است؛ امروز ایران اسلامی در بازی های سياسی حضور دارد.
کد خبر: ۵۹۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱ - 09June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن سالاری» امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: امام راحل در صحیفه نور می‌فرماید، آنچه که خفتگان را از خواب بیدار می کنند نهج‌البلاغه است یکی از صفت های اهل تقوا این است که اگر تذکری به آن می دهند را سر لوحه خود قرار می‌دهند،اهل تقوا مشکلات و مصائب دارند ولی به تذکر ها توجه دارند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم قلبمان تسلیم هوای نفس گوناگون نشود قلبمان را با ذکر و یاد الهی بیمه کنیم، اگر می‌خواهیم به تذکرها عمل کنیم باید اهل ذکر باشیم،ذکر عامل ثبات است، توجه داشته باشیم به نماز یکشنبه های ذی القعده که نمونه ذکر و آرامش است، ۲۵ ذی القعده روز دحو الارض که روز رحمت است روزی که حضرت ابراهیم به دنیا آمد حضرت آدم به زمین آمد و همچنین زمین زیر خانه خدا گسترده شد، ان‌شاءالله در چنین روزی هم عدالت و عدل حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف از زمین کعبه بر روی زمان گسترانده شود.

امام جمعه سیریک تصریح کرد: دو سخنرانی حضرت آقا در سال حائز اهمیت مضاعف است اولی در آغاز سال نو در حرم رضوی دومین هم در سالروز رحلت امام خمینی (ره) حضرت آقا در این سخنرانی درباره ایمان و امید بعنوان دو مولفه نرم افزاری امام صحبت کردند، امام توانست با این دو قدرت سه کار کنند اول نجات کشور در داخل دوم به جهان اسلام خدمت کرد سوم در جهان بشریت بود.

وی با اشاره به اینکه امید آفرینی در جامعه امروز بسیار اهمیت دارد، گفت: مسئولین باید بین مردم باشند و با مردم شفاف باشند تشکر می کنم از هوا فضا سپاه که موشکی رونمایی کردند که فراصوت همانند اسمش فتاح باشد و شاهد فتح بیت المقدس باشیم، در مقابل آمریکا نمیشود برگه و کاغذ در دست بگیریم بلکه باید تجهیز شویم همین موشک فراصوت نمونه تجهیز ما است.

حجت الاسلام سالاری تاکید کرد: الان که آمده اند دم از مذاکرات برجام میزنند، همانند برجام گذشته که برد که برد نیست بعضی ها می گویند این موشک ها برایمان نان و آب نمی‌شوند، این موشک ها هم برای مردم نان می شود و هم مهمتر از نان می‌شوند، اگر امنیت نداشته باشیم دیگر نه جان و نه آب برایمان می مانند.

وی ادامه داد: حضرت آقا فرمود دوره امپراطوری آمریکا تمام شده و همانند کشتی تایتانیک که شکوه داشت اما در حال غرق شده است، دیپلماسی که الان جواب می‌دهند، مقاومت و اقتدار است نه سازش تسلیم شدن، امروز ایران اسلامی در بازی های سياسی حضور دارد و در سازمان ملل حضور دارد، در سال ۱۴۰۱ خواستند با آشوب های خیابانی ما را نابود کنند ولی نتوانستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار