رئیس کمیته تدوین، تالیف و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل مطرح کرد؛

حمایت از مولفان حوزه دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

واحد از حمایت کمیته تدوین، تالیف و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مولفان فعال در حوزه دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ - 09June 2023

از مولفان حوزه دفاع مقدس حمایت میکنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل و رئیس کمیته تدوین، تالیف و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از فعالان این حوزه و مولفان عرصه دفاع مقدس در زمینه تدوین، تالیف و چاپ اثر آن‌ها حمایت می‌کنیم.

واحد افزود: در کمیته تدوین و تالیف کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید اردبیل حمایت از چاپ ۳۴۰ عنوان کتاب در نظر گرفته شده که تا کنون بیش از ۸۰ مورد کتاب در کارگروه این کمیته جهت حمایت در خصوص چاپ و نشر آن‌ها تصمیم گرفته شده است.

رئیس کمیته تدوین، تالیف و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید اردبیل از تصمیمات این کمیته در راستای باز نشر شدن کتاب‌های ضرورت دار اشاره کرد و افزود: رونمایی از کتاب‌های حمایت شده در این کمیته از جمله برنامه‌های کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید اردبیل به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار