پس از شرکت در مراسم اربعین آیت الله شهید «سلیمانی» در قم؛

دوچرخه‌سوار بابلسری وارد استان مازندران شد

«غلامرضا درزی ده‌کلانی» دوچرخه سوار بابلسری که بمنظور شرکت در آئین اربعین شهادت آیت الله «عباسعلی سلیمانی» مسیر بابلسر تا قم و بالعکس را رکاب زده بود وارد قائمشهر شد.
کد خبر: ۵۹۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ - 09June 2023

دوچرخه‌سوار بابلسری وارد استان مازندران شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «غلامرضا درزی ده‌کلانی» اهل سوادکوه و ساکن بابلسر که پنجم خرداد بمنظور شرکت در آئین اربعین شهادت آیت الله «عباسعلی سلیمانی» مسیر بابلسر تا قم و بالعکس را رکاب زده بود پس از طی مسافت ۸۰۰ کیلومتر پنجشنبه وارد قائمشهر شد.

این دوچرخه سوار پیشکسوت گفت: در این اقدام فرهنگی و ورزشی که حرکتش از صحن آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر با بدرقه جمعی از روحانیون و مسئولان و مردم بابلسر آغاز شده بود پس از ورود به زادگاه شهید آیت الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان در منطقه لفور سوادکوه شمالی راهی تهران و شهر مقدس قم شد.

وی گفت: با رسیدن به شهر مقدس قم و پس از تشرف و زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و حضور بر مزار شهید سلیمانی در مراسم چهلمین روز شهادت این عالم شهید شرکت کرده است.

«غلامرضا درزی ده‌کلانی» پس از این سفر که در مسیر حرکت با استقبال و تشویق و بدرقه آحاد مردم روبرو شده بود قصد دارد مسیر بابلسر به مشهد برای تشرف و زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) را با دوچرخه طی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها