مدیر داخلی موسسه فرهنگی قرآن و عترت الهادی بابل خبر داد؛

برگزاری دوره‌های تخصصی «قرآن کریم» در بابل

«حسنی» از برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن کریم در موسسه فرهنگی قرآن و عترت الهادی بابل خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ - 10June 2023

برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن کریم در موسسه فرهنگی قرآن و عترت الهادی بابل«طاهره حسنی» مدیر داخلی و عضو هیئت امنای موسسه فرهنگی قرآن و عترت الهادی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن کریم در این موسسه خبر داد و اظهار داشت: این موسسه با شعار «الفبای رشد و تعالی در پرتو انوار رحمانی» دوره تربیت معلم قرآن کریم، دوره تربیت مربی پیش دبستانی و دوره تربیت مدرس قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی مهلت ثبت نام در دوره‌ها را تا ۳۱ خرداد اعلام کرد و افزود: بدلیل محدودیت در تعداد کلاس‌ها، اولویت ثبت‌نام با کسانی است که زودتر پیش ثبت نام کرده باشند.

حسنی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند از طریق پیوند https://survey.porsline.ir/s/IPrXiSKl پیش ثبت نام را انجام دهند.

این مسئول با بیان اینکه موسسه فرهنگی قرآن و عترت الهادی بابل از سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی بابل به فعالیت دارد، ادامه داد: همچنین در مقطع پیش دبستانی با مجوز از آموزش و پرورش به فعالیت می‌پردازد.

حسنی با بیان اینکه این موسسه به عنوان اولین موسسه قرآنی هوشمند استان از سال ۱۳۹۵ آموزش با تبلت را برای کلاس‌های پیش دبستانی شروع کرد، گفت: این موسسه به صورت هیئت امنایی متشکل از افراد متعهد و خوشنام شهرستان و استان مازندران فعالیت می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: تمام فعالیت‌های آموزشی، فوق برنامه و فرهنگی این موسسه زیر نظر کارگروه آموزشی و تبلیغی متشکل از کارشناسان مطرح حوزه قرآن، فرهنگ و آموزش استان انجام می‌شود.

وی از فعالیت ده مربی و کادر اداری بطور ثابت در این موسسه خبر داد و خاطرنشان کرد: موسسه فرهنگی قرآن و عترت الهادی بابل از سال ۸۵ تاکنون به عنوان پیش دبستانی قرآنی نمونه استان شناخته شده است.

حسنی با اشاره به اینکه این موسسه در شبکه‌های مجازی دارای کانال است، گفت: کانال #مسیر_هدایت که متعلق به واحد فرهنگی این موسسه است به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۴۰۶۴۲۱۵۲۴۷Ce۷۵۹d۴۲۲ac با موضوع، سبک زندگی قرآنی و ایرانی و جهاد تبیین در ایتا فعالیت می‌کند.

وی بیان داشت: همچنین کانال موسسه فرهنگی قرآن و عترت الهادی بابل با هدف انتشار اطلاعیه‌های موسسه، گزارش فعالیت‌ها و بیان مطالب از قرآن و عترت و مطالب در حوزه تربیت صحیح کودکان به آدرس https://eitaa.com/alhadibabol در ایتا فعالیت می‌کند.

حسنی تصریح کرد: کانال مهد قرآنی گل مینو کانال خصوصی ویژه والدین دانش آموزان مهد و پیش دبستانی وابسته به موسسه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار