تشدید مصرف قرص‌های ضدافسردگی در جامعه صهیونیستی

منابع عبری اذعان کردند که در ماه‌های اخیر مصرف قرص‌ها و دارو‌های ضدافسردگی در جامعه صهیونیستی به طور گسترده‌ای افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۹۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ - 10June 2023

تشدید مصرف قرص‌های ضدافسردگی در جامعه صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه المیادین، رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی از افزایش شدید مصرف قرص‌های و دارو‌های ضدافسردگی در بین صهیونیست‌ها خبر می‌دهند.

وبگاه I۲۴NEWS در این باره گزارش داد: با افزایش نگرانی درباره وضعیت تنش‌آمیز ژئوپلتیک و چشم‌انداز نه چندان روشن سیاسی و اقتصادی در کنار شرایط بغرنج پس از دوران کرونا، میزان مصرف دارو‌های ضدافسردگی در ماه‌های اخیر در اسرائیل (اراضی اشغالی) افزایش فزاینده‌ای داشته است.

در این گزارش به نقل از متخصصان پزشکی و بیمارستانی اعلام شده که در شرایط کنونی از بین هر سه اسرائیلی یک نفر حداقل دچار مشکلات روحی و روانی است که این آمار در بین زنان بسیار بالاتر است.

پیش از این نیز رسانه‌های عبری از افزایش مشکلات روحی و روانی در بین شهرک‌نشینان صهیونیست در پی تشدید عملیات‌های مقاومتی از سوی فلسطینیان در اراضی اشغالی خبر داده بودند.

«میخائیل لیو آری» از مسئولان بخش درمان رژیم صهیونیستی در این باره به یدیعوت آحارونوت گفته بود که در ماه‌های اخیر تماس با مراکز اورژانس در راستای دریافت خدمات روحی و روانی افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

گفتنی است در جریان عملیات موشکی مقاومت فلسطین تحت عنوان انتقام آزادگان علیه شهرک‌ها و شهر‌های صهیونیست‌نشین، میزان مشکلات روحی و روانی در بین صهیونیست‌ها به دلیل ترس و وحشت آن‌ها از موشک‌های مقاومت رشد فزاینده‌ای داشت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار