برقراری ۶۳ هزار تماس مردمی با خط ۱۱۱ آذربایجان شرقی

«سلطان‌زاده» گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان آذربایجان شرقی ۶۳ هزار تماس تلفنی موفق مردم از طریق سامانه برخط ۱۱۱ برقرار شد.
کد خبر: ۵۹۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ - 10June 2023

برقراری ۶۳ هزار تماس مردمی با خط ۱۱۱ آذربایجان شرقیبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «محمدرضا سلطان‌زاده» مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی، امروز (شنبه) در جمعه خبرنگاران، اظهار داشت: ستاد پاسخگویی برخط ۱۱۱ یک روز قبل از سفر رئیس جمهور به استان تشکیل شد تا امکان ارتباط مردم با رئیس جمهور از طریق تلفن و مکاتبه فراهم شود.

وی با اشاره به توجه و اهتمام رئیس جمهور برای برقراری ارتباط مستقیم با مردم اظهار کرد: این ستاد از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز به کار کرده و به طور متوسط روزانه ۶۰۰ کاربر در این ستاد مستقر شده و اقدام به پاسخگویی به تماس‌های مردم کردند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی گفت: علاوه بر این ستاد ۲۹ میز ارتباط مردمی نیز در سطح استان با حضور وزرا، معاونان و نمایندگان تام الاختیار وزرا و مدیران ارشد ادارات در دستگاه‌های اجرایی برپا شد تا به صورت چهره به چهره به درخواست ها، شکایات و مطالبات مردمی رسیدگی کنند.

سلطانزاده ادامه داد: روز جمعه بعد از اتمام سفر رئیس جمهور، پاسخگویی به تماس‌های مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ تا شب دامه داشت و کاربران مستقر پس از ثبت تماس‌های مردمی، یک کد رهگیری برای پیگیری درخواست‌های و مطالبات مردمی به آنان ارسال شد.

وی با بیان اینکه از امروز شنبه بازگشایی مکاتبات و نامه‌های مردمی در این ستاد آغاز شده است یادآور شد: تا ظهر امروز بیش از ۳۱ هزار مکاتبات مردمی در این ستاد بازگشایی شده است و نامه‌های مردمی جمع آوری شده در شهرستان‌ها نیز برای ثبت در سامانه سامد در حال ارسال به این ستاد است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در زمان کنونی مکاتبات مردمی و نامه‌های هفت شهرستان استان به این ستاد ارسال شده و مکاتبات مردمی بقیه شهرستان‌ها نیز در مسیر ارسال به این ستاد است.

سلطانزاده گفت: پیش بینی می‌شود روند ثبت نامه‌ها تا ۱۰ روز آینده در این ستاد ادامه داشته باشد و کاربر‌های مستقر در این مرکز در سه نوبت صبح، عصر و یک نوبت ۵۰ نفره تا ساعت ۱۲ شب یا ۱.۵ بامداد اقدام به ثبت نامه‌ها می‌کنند.
وی اظهار کرد: تلاش می‌شود تا هرچه سریعتر و تا یک هفته آینده، تمامی مکاتبات مردمی ثبت شود و بعد از آن نیز روند ارجاع مکاتبات از سوی این ستاد به دستگاه‌های مربوطه شروع می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی، بیشترین فرآوانی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۱ و مکاتبات مردمی را مربوط به درخواست تسهیلات قرض الحسنه، خوداشتغالی، اشتغال و مسکن اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار