مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه استان بوشهر:

پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران جهان را متحیر کرده است

حجت الاسلام «هاشمی» گفت:ایستادگی مردم و عدم وابستگی به قدرت‌های استعماری باعث پیشرفت‌هایی در جمهوری اسلامی شده است که جهان نسبت به آن متحیر مانده است.
کد خبر: ۵۹۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ - 10June 2023

پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران جهان را متحیر نموده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید «عبدالرضا هاشمی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در بازدید از پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) روستای محمد صالحی گناوه اظهار داشت:ایستادگی مردم و عدم وابستگی به قدرت‌های استعماری باعث پیشرفت‌هایی در جمهوری اسلامی شده است که جهان نسبت به آن متحیر مانده است.

وی با یاد آوری مثال‌هایی ملموس در زمینه عدم وجود برق، امکانات جاده و آسفالت و کمبود بسیاری از نیاز‌ها زندگی در دوران طاغوت گفت: مردم در آن زمان بسیار فقیر و از نظر امکانات رفاهی در مضیقه بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر با اشاره به کمبود‌هایی نظیر مدرسه و محل علم و تحصیل ، نبود امکانات بهداشتی و حتی نبود امکانات استراحت در منازل در دوره گذشته گفت: امروز به برکت نظام اسلامی و انقلاب پر برکت جمهوری اسلامی، امکانات رفاهی وزندگی بسیار در دسترس و قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی تصریح کرد: باید قدردان این همه نعمت و امکانات باشیم چرا که این در نتیجه ایستادگی مردم این سرزمین بر روی پای خود و عدم وابستگی به قدرت‌های استعماری می‌باشد.

حجت‌الاسلام هاشمی گفت: امروز هم جهت پیشرفت بیشتر و رسیدن به قله‌های شکوفایی باید با نصب العین قرار دادن منویات امامین انقلاب و شناخت و آگاهی از گذشته خود و بهره مندی از این تجربیات تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار