فعال حوزه دفاع مقدس:

نیروهای تدارکات پشتیبان رزمندگان اسلام بودند

نایب‌پور گفت: همه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس به نوبه خود نقش آفرین بودند رزمندگان تدارکات در هشت سال دفاع مقدس پشتیبان جبهه بودند.
کد خبر: ۵۹۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱ - 20June 2023

از اولین نقطه در روستا / تا آخرین سنگر در خط مقدم// سلام// تنظیم خبر ایراد ارد// بازخوانی و بازنویسی شود// «وحید نایب‌پور» فعال در حوزه دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: همه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس به نوبه خود نقش آفرین بودند و از جهادگر تدارکات در پشت جبهه ها تا آخرین سنگر در خط مقدم برای پیروزی انقلاب در جبهه‌ها تلاش میکردند.

نایب‌پور گفت: یکی از عوامل مهم در موفقیت عملیات نظامی، پشتیبانی است، اگر سلاح‌ها، مدرن و جنگی و رزمندگان، کارآزموده باشند، ولی پشتیبانی، ضعیف و بی موقع؛ آن رزمنده و سلاح کار آمد نخواهد بود.

وی افزود: از قطره‌های آب قمقمه‌ها تا جعبه‌های مهمات زاغه‌ها، از اعزام تا اسکان رزمندگان نیازمندی‌های یک رزمنده به همت رزمندگان تدارکات و پشتیبانی جبهه ها و پشتیبانی مادی و معنوی مردم انقلابی وابسته بود.

این فعال حوزه دفاع مقدس به نقش مادران از نسل حضرت زینب (س) که فرزندان خود را کفن پوش عازم جبهه ها می کردند و پدران با ایمان که دوشا دوش فرزندان خود در جبهه حق علیه باطل می جنگیدند اشاره کرد و گفت: در تاریخ ایران این فداکاری و ایثار ایمانی و الهی برای همیشه ثبت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار