نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نیازمند همراهی رسانه‌ها با شورای قرآنی هستیم

حجت الاسلام «شعبانی» با اعلام این خبر که شورای عالی انقلاب فرهنگی، سند قرآنی استان همدان را به عنوان الگو برای کل کشور ارسال کرده است، گفت: در بخش رسانه، نیازمند همراهی رسانه‌ها با شورای قرآنی هستیم.
کد خبر: ۵۹۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ - 10June 2023

نیازمند همراهی رسانه‌ها با شورای قرآنی هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در آیین تجلیل از فعالان قرآنی پیشکسوت همدان، اظهار داشت:  فعالیت در عرصه قرآن یکی از بهترین کارهایی است که انسان می‌تواند عمر خود را صرف آن کند.

وی افزود: قرآن ثقل اکبر است و اگر اقدامات ما با قرآن گره نخورد، فعالیت‌های دینی دیگر ما کم عمق خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: سند قرآنی محصول استفاده از تجربیات پیشکسوتان و فعالان قرآنی استان است که توسط شورای قرآن تدوین شده است.

وی با اعلام این خبر که شورای عالی انقلاب فرهنگی، سند قرآنی استان همدان را به عنوان الگو برای کل کشور ارسال کرده است، گفت: در بخش رسانه، نیازمند همراهی رسانه‌ها با شورای قرآنی هستیم.

حجت‌الاسلام شعبانی عنوان کرد: فعالین قرآنی شاید دارای اسامی متفاوتی باشند، اما همه یک مجموعه هستند و برای یک هدف تلاش می‌کنند.

در پایان این مراسم از آقایان «حسین دهقان»، «بهرام قره‌باغی» و «محمدجواد صدیق» از پیشکسوتان و فعالان قرآنی توسط نماینده ولی فقیه در استان همدان تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار