نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

امروز پادگان‌ها مکان علم و معنویت شده است

آیت‌ الله «علما» گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری به گونه‌ای مدیریت کرده‌اند که امروز پادگان‌های ما مکان علم و معنویت شده است و سربازان عزیز ما به عنوان انسان‌های مسوولیت‌پذیر خدمت سربازی را تمام می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶ - 10June 2023

امروز پادگان های ما مکان علم و معنویت شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  امروز  در دیدار با سربازان آموزشگاه رزم مقدماتی رزممقدماتی شهدا نزسا که با حضور فرمانده سپاه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروزه در جمهوری اسلامی سربازی عین عزت و نعمت است.

آیت الله علما با تجلیل از خدمات سربازان وظیفه، افزود: دوران سربازی عین عبادت است زیرا خدمت شما برای اسلام و در راستای امنیت مردم و کشور است.

وی افزود: باید قدر دوران جوانی خود را بدانید زیرا این دوران هیچ‌گاه برگشت نخواهد داشت، لذا سعی کنید در این دوران از نظر اخلاقی، رفتاری، اندیشه و تقوا خود را قوی کنید زیرا فقط همین موارد برای همه ما در پیشگاه خداوند سودمند است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه با تجلیل و تقدیر از مدیریت امامین انقلاب خاطرنشان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری به گونه‌ای مدیریت کرده اند که امروز پادگان های ما مکان علم و معنویت شده است و سربازان عزیز ما به عنوان انسان های مسوولیت پذیر خدمت سربازی را تمام می کنند.

آیت الله علما، با مهم خواندن معنویت در زندگی انسان بیان داشت: آن چه برای همه ما می ماند بندگی خداوند متعال است زیرا همین بندگی خدا عزتمندی دنیا و آخرت را برای همه ما به ارمغان می‌آورد.

وی خطاب به سربازان تصریح کرد: قدر این دوران را بدانید زیرا شما در درجه اول به خدا خدمت می‌کنید چون با تلاش شما و ایثار شما دین خدا محفوظ می‌ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار