مرکز خدمات جامع سلامت سیت و ماسیتی بشاگرد افتتاح شد

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، مرکز خدمات جامع سلامت سیت و ماسیتی بشاگرد افتتاح شد.
کد خبر: ۵۹۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ - 11June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، با حضور غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، سرهنگ موسی رنجبری رئیس بسیج جامعه پزشکی هرمزگان، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان بشاگرد مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سیت و ماسیتی بشاگرد افتتاح شد.

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان، اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سیت و ماسیتی به همت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سپاه پاسداران و همکاری سایر دستگاه ها ساخت،  تجهیز و امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

جاودان افزود: این مرکز با زیربنای ۶۰۰ متر شامل ساختمان ارائه خدمت با زیربنای ۳۱۰ متر، ۴ واحد ساختمان زیست ۵۰ متری و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشارکت خیرین سلامت ساخت و  تجهیز شد.

جاودان عنوان کرد: در این مرکز خدمات عمومی سلامت شامل خدمات پزشکی عمومی، مامایی،  دارویی و سایر خدمات بهداشتی به مردم منطقه ارائه می شود.

وی ابراز داشت: بیش از ۳ هزار نفر در دهستان سیت و ماسیتی و روستاهای اقماری و همجوار تحت پوشش این مرکز هستند و از خدمات این مرکز استفاده خواهند کرد.

جاودان تصریح کرد: مهمترین مشکل منطقه بعد مسافت تا مرکز سردشت و مشکلات جاده‌ای است که در صدد هستیم تا آمبولانس هوایی شرق استان با محوریت بندرجاسک برای انتقال بیماران اورژانسی به مراکز تخصصی و فوق تخصصی را فعال کنیم. همچنین امیدواریم با رایزنی‌های لازم از طریق وزارت بهداشت و مشارکت خیرین با مساعدت فرماندار منطقه در تامین آمبولانس ویژه این منطقه اقدامات لازم صورت گیرد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در آئین افتتاح و بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سیت و ماسیتی بشاگرد گفت: این کار بزرگ به مدد دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، همکاری دولت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خیرین عزیز و گروه های جهادی شکل گرفت و ما امروز شاهد خدمت رسانی به این مردم شریف هستیم.

وی متذکر شد: دست همه عزیزانی که باعث شدن در این کار حتی قدمی، قلمی و حرکتی، و حتی تماسی که اینجا شکل بگیرد و مردمی که کمک کردن که این فضا آماده شود می بوسم و تشکر می کنم از همه کادر درمان پزشک و پرستار که در این مرکز کار می‌کنند؛ تشکر می‌کنم از همه تلاش‌ها و زحمات دکتر جاودان که از جانبازان سرافراز میهنمان هستند؛ از معاون بهداشتی دانشگاه و همه دست‌اندرکاران تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار