در پیام مشترک امام جمعه تبریز و استاندار مطرح شد؛

استقبال از رئیس جمهور در آذربایجان شرقی بی‌نظیر بود

«آل هاشم» و «خرم» با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم استان در استقبال از رئیس جمهور در جریان سفر استانی اخیر قدردانی کردند.
کد خبر: ۵۹۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ - 11June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز و «عابدین خرّم» استاندار آذربایجان شرقی در پیامی مشترک از حضور مردم استان در استقبال از حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری انقلاب اسلامی ایران تقدیر کردند.

در این پیام  آمده است:

«حضور حماسی و به‌یادماندنی شما مردم غیور و بابصیرت در استقبال و میزبانی از رئیس جمهور مردمی، آیت‌الله رئیسی و هیأت دولت خدمت‌گزار، صحنه‌های کم‌نظیری از اتحاد، همبستگی و انسجام ملی را به نمایش گذاشت.

استان آذربایجان شرقی و بویژه تبریز قهرمان و شهرستان زیبای چاراویماق در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، تجلی‌گاه پیوند عمیق و مستحکم ملت و دولت ایران اسلامی بود و بی‌شک پیام این پیشواز تاریخی، اعلام پشتیبانی ملت بزرگ ایران و مردم غیور آذربایجان از انقلاب اسلامی و ایمان و امید به آینده روشن کشور است. این استقبال باشکوه شما از فرزند برومند انقلاب، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این دیار ثبت کرد.

بی‌تردید افتتاح ده‌ها طرح عمرانی و اقتصادی بویژه پروژه‌های آبرسانی به شهر میانه و راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز و مصوبات راهگشای دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی ازجمله تصویب اختصاص 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، مسیر توسعه و پیشرفت استان را شتاب بیشتری خواهد داد و موجب خیر و برکت فراوان برای مردم استان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها