در همایش جهاد تبیین مطرح شد؛

فرمانده هوانیروز ارتش: نقش مهم هوانیروز در برهم‌زدن معادلات نظامی دشمنان/ کوچکترین اقدام خصمانه با پاسخ سخت‌ نیرو‌های مسلح مواجه می‌شود

امیر سرتیپ «قربانی» گفت: ناوگان هوانیروز ارتش به‌روز شده است و امروز این یگان نقش بسیار مهمی در برهم‌زدن معادلات نظامی دشمنان دارد.
کد خبر: ۵۹۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ - 11June 2023

امیر سرتیپ یوسف قربانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در همایش جهاد تبیین که با حضور فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از راهکار‌های مقابله با دشمنان و امپراطوری رسانه‌ای غرب، تبیین دقیق، علمی و مستند دستاورد‌هاست.

امیر سرتیپ قربانی افزود: راهبرد هوانیروز ارتش در مقابله با دشمنان همانند آیه قرآن کریم «أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» است که مصداق آن مقابله با پدیده منحوس داعش و روی دیگر آن فعالیت‌های مردم‌یاری و کمک به هم‌نوعان در هر شرایط و مخاطرات طبیعی است.

فرمانده هوانیروز ارتش اضافه کرد: جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است؛ زیرا توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند؛ در نتیجه وظیفه و تکلیف همه ما با ابزار جهاد تبیین، مقابله با دسیسه‌های شوم دشمنان است.

وی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمنان به‌ویژه هجمه‌های عظیم آنان در فضای مجازی عنوان کرد: مسیر انقلاب، مسیر روشن و درستی است که در این مسیر به‌منظور مقابله با فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و هجمه‌های عظیم آنان در بستر فضای مجازی باید بینش، دانش و بصیرت خود و خانواده‌هایمان را ارتقاء دهیم.

امیر قربانی با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون هوانیروز گفت: هوانیروز شعار معروف حضرت امام (ره) که فرمودند «ما می‌توانیم» را به خوبی محقق کرده است. امروز ناوگان ما به‌روز شده و تمامی تعمیرات و ساخت قطعات بالگرد‌ها توسط صنایع داخلی کشورمان صورت می‌گیرد که این قدرت و توانمندی به دست جوانان صورت گرفته است.

فرمانده هوانیروز ارتش در پایان با بیان اینکه امروز این یگان نقش بسیار مهمی در بر هم زدن معادلات نظامی دشمنان دارد، تأکید کرد: دشمنان می‌دانند که اگر بخواهند کوچکترین حرکتی کنند با سخت‌ترین پاسخ‌ها از جانب نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مجازات خواهند شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها