فرماندار فامنین تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت کنگره شهدای استان همدان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس

«حسینی» با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدای استان، گفت: باید شهرستان از این فرصت برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده کند.
کد خبر: ۵۹۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ - 11June 2023

ضرورت استفاده از ظرفیت کنگره شهدای استان همدان در ترویج فرهنگ دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح الله حسینی» فرماندار فامنین امروز (یکشنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فامنین اظهار داشت: در ترویج فرهنگ دفاع مقدس اراده مستحکم مردم و مسئولین شهرستان بر نبود زیرساخت‌ها، تجهیزات و امکانات غلبه کرده است.

وی افزود: اراده به استفاده از ظرفیت‌های حداقلی برای انجام کارهای بزرگ در شهرستان مشهود است و آنچه مهم است احساس دین مردم به شهدای عزیز است.

فرماندار فامنین تصریح کرد: توجه به احیای فرهنگ ناب دفاع مقدس بسیار اهمیت دارد و مهم است که با حداقل‌‌ترین امکانات در شهرستان این اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: نمونه این اتفاق در زمان اغتشاشات بود که در شهرستان هیچ اتفاقی رخ نداد که دلیل آن پایبند بودن مردم شهرستان به اهداف و آرمان‌های انقلاب است‌. 

حسینی اضافه کرد: فضای مجازی شهرستان مملو از یاد شهدا است و روزی حداقل یک عکس و یک فیلم از شهدا در گروه‌های شهرستان بارگذاری می شود، البته از انعکاس کارهای خوب در سطح شهرستان غفلت شده است و نیاز به اهتمام بیشتر در این حوزه است. 

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدای استان، تصریح کرد: باید شهرستان از این فرصت برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده کند.

حسینی یادآور شد: لازم است ارتباط کمیته‌های استانی حفظ آثار دفاع مقدس با کمیته‌های شهرستانی تقویت شود و آموزش لازم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: چند کتاب در سه ماه گذشته در حوزه ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان رونمایی شده است 

فرماندار فامنین متذکر شد: دین ما نسبت به شهدا بسیار زیاد است و باید با نهایت توان در بزرگداشت شهدا و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بکو‌شیم‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار