رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد:

قبولی ۸۰ درصدی شرکت کنندگان در آزمون حفظ قرآن در اردبیل

طهماسبی گفت: نتایج هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ اعلام خواهد شد ۸۰ درصد از حافظان قرآن در اردبیل پذیرفته شدند.
کد خبر: ۵۹۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ - 11June 2023

قبولی ۸۰ درصدی شرکت کنندگان در آزمون حفظ قرآن در اردبیلبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «صابر طهماسبی» در خصوص نتیجه آزمون حفظ قرآن کریم امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: از بین ۱۱۹ نفر حافظ قرآن شرکت کننده در مرحله اول این آزمون، تعداد ۸۳ نفر قبول شدند که در بخش برادران ۶ نفر در رشته ۱۰ جز، ۳ نفر در رشته ۲۰ جز و ۲۱ نفر در رشته ۳۰ جز و در بخش خواهران ۱۸ نفر در رشته ۱۰ جز، ۱۱ نفر در رشته ۲۰ جز و ۲۴ نفر در رشته ۳۰ جز قرآن پذیرفته شده و به مرحله دوم راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: افراد قبول شده در این مرحله، مجاز به شرکت در مرحله دوم هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هستند که این آزمون نیز از ۱۵ لغایت ۳۱ تیرماه سال جاری به صورت شفاهی و در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی به حضور چشمگیر خواهران و نیز درصد بالای قبولی از بین خواهران شرکت کننده اشاره کرد و افزود: آن‌دسته از حافظانی که بتوانند در آزمون شفاهی حد نصاب‌های لازم را کسب نمایند موفق به کسب مدارک درجات ۵،۴ و۳ خواهند شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل به نحوه دسترسی به نتایج آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در آزمون برای اطلاع از نتایج این آزمون با مراجعه به سایت تلاوت و بخش مشاهده نتایج آزمون مرحله اول هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم می‌توانند به نتایج این آزمون دسترسی یابند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار