طی روز جاری؛

دادستان تهران از دادسرای کارکنان دولت بازدید کرد

دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسرا‌ها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به صورت سرزده از دادسرای کارکنان دولت بازدید کرد.
کد خبر: ۵۹۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ - 11June 2023

دادستان تهران از دادسرای کارکنان دولت بازدید کردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علی صالحی» دادستان تهران با حضور در دادسرای ناحیه ۲۸ کارکنان دولت، ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضائی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

صالحی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و لزوم اتخاذ تصمیم مقتضی مبتنی بر قوانین و مقررات توأم با سرعت در رسیدگی‌های قضائی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین از نزدیک در جریان آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی قرار گرفت و ضمن گفت‎وگو با شکات و مالباختگان، دستور ویژه برای تسریع در تعیین تکلیف این پرونده‌ها و سرعت بخشی به احقاق حقوق مالباختگان را صادر کرد.

وی در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران ضمن رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، تصریح کرد: همکاران قضائی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

صالحی در دیدار چهره به چهره با مراجعان، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها