فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران؛

حسن همجواری با همسایگان راهبرد جمهوری اسلامی

«گودرزی گفت: حسن همجواری با همسایگان جزو راهبردهای کشورمان است.
کد خبر: ۵۹۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ - 11June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ «احمد علی گودرزی» فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید مرزبانی انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه راهبرد کشورمان حمله به هیچ کشوری نیست اظهار داشت: کشور ما به لطف خدا پشتیبانی قوی مردمی دارد و استقلال طلبی و آزادی خواهی از آرمانهای آنهاست.
وی تصریح کرد: اگر امروز فرهنگ غنی اسلامی ما دچار خدشه نمی شود و با وجود این همه دشمنی دشمنان اتفاق خاصی در کشورمان نمی افتد در سایه تبریز قهرمان است این دیار ارزشمند در تمامی عرصه های انقلاب خوش درخشیده است.

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه استقرار و امنیت در مرزهای کشور برقرار است، افزود: این مهم در نتیجه هوشمندسازی و تجهیز مرزهای کشور به دستگاه های پیشرفته و همچنین حضور هوشیارانه نیروهای مرزبانی در مرزها حاصل شده است.

وی با تاکید بر اینکه دیپلماسی بسیار قوی در مرزها صورت می گیرد امنیت مرزها را مرهون شهدا دانست و گفت: شهدای ما بالاترین سرمایه یعنی جان عزیزشان را برای اعتلا و امنیت کشور فدا کردند و در تامین بالاترین نعمت که همان امنیت کشور است سهم والا و بسزایی دارند.

«عابدین خرم» استاندار آذربایجان شرقی هم در این مراسم یکی از مهمترین مولفه های هر کشوری را حفاظت و صیانت از مرزهای آن کشور خواند و گفت: اگر مرزهای کشور امن باشد آن کشور مقتدر خواهد بود و مردمان آن در آرامش و امنیت خواهند بود.

خرم با بیان اینکه اگر مرزها امن نباشد امنیت نظام و کشور مختل خواهد شد افزود: سربازانی که در این مرزها تلاش می کنند آبروی انقلاب هستند.

وی وضعیت گذرگاه های استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این شرایط در راستای تلاشهای شبانه روزی عزیزانمان درمرزبانی استان به ارمغان آمده و این مرزبانان مایه افتخار کشورند که در سایه وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح خدمت می کنند.

در این مراسم، از خدمات سردار سرتیپ دوم «محمد احمدی» تجلیل و سرهنگ «عباس مرادی» به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان شرقی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار