دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:

توجه به آموزش‌های تخصصی رویکرد اصلی جمعیت هلال احمر است

«سلیمانی» با اشاره به اهداف و فعالیت‌های هلال احمر در کشور، گفت: یکی از رویکردهای جمعیت هلال احمر در سال جاری توجه به آموزش‌های تخصصی است.
کد خبر: ۵۹۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷ - 11June 2023

توجه به آموزش‌های تخصصی رویکرد اصلی جمعیت هلال احمر استبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، ظهر یکشنبه، در مانور اسکان اضطراری هلال احمر که در شهرستان هریس برگزار شد، با اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای در خصوص تفاوت فعالیت هلال احمر با سایر نیروهای امدادرسان، اظهار داشت: مانور امروز با تجهیزات و امکانات بسیار خوبی برگزار شد که جای خرسندی دارد و بستر این حرکت کم نظیر و حتی بی نظیر در هماهنگی، مشارکت انواع دستگاه‌ها مبتنی بر اصول و اخلاق جمعیت هلال و صلیب سرخ، به زیبایی بر روی زمین پیاده شد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها، نقش خود را به خوبی در این مانور ایفا کردند. اینگونه حرکت‌ها و برنامه‌ها، کمتر از جهاد در راه خدا نیست که نمونه بارز این جهاد و فداکاری نیز شهید امدادگر داوطلب، شهید علی لندی است که جان خود را برای نجات جان دو نفر در راه خدا تقدیم کرد.

وی تاکید کرد: تداوم و تحقق این برنامه‌ها قطعاً اثرات و صالحات و باقیاتی برای آرامش و کاهش آلام بشری در عرصه‌های مختلف است.

سلیمانی با اشاره به لزوم آمادگی کشور در عرصه‌های مختلف، گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به اصول و اهداف خود بایستی تا آمادگی را در زوایای مختلف داشته باشد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به سرعت و دقت در امداد و نجات و هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌ها، افزود: تعدادی از روش‌های امداد و نجات از جمله فرود نیروهای واکنش سریع اسلینگ برای اولین بار در تاریخ هلال احمر در این مانور برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار