مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا عنوان کرد؛

نقش بسیج در گسترش «امید آفرینی» و «نشاط معنوی» در لایه‌های مختلف جامعه

«شعبانی» گفت: بسیج و تفکر بسیجی در این برهه بتواند در گسترش امید آفرینی و نشاط معنوی در بین لایه‌های مختلف جامعه بیش از پیش نقش آفرینی کند.
کد خبر: ۵۹۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ - 11June 2023

نقش بسیج در گسترش «امید آفرینی» و «نشاط معنوی» در لایه‌های مختلف جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، نشست فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارمندان شهرستان فریدونکنار امروز با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در فرمانداری برگزار شد.

این نشست که با حضور فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان برگزار شد بر وفاق، همدلی و همراهی مسئولین به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم عزیز تأکید شد.

سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در این نشست گفت: بسیج و تفکر بسیجی در این برهه بتواند در گسترش امید آفرینی و نشاط معنوی در بین لایه‌های مختلف جامعه بیش از پیش نقش آفرینی کند.

وی افزود: هر چقدر مشکلات و مسائل جامعه بیشتر باشد ارائه خدمات مناسب و در خور به مردم نیز از ضرورت و اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا حل مسائل مردم، محرومیت زدایی و رضایتمندی ارباب رجوع را از اولویت برنامه‌های بسیج در ادارات برشمرد.

در ادامه سرهنگ برمر فرمانده سپاه فریدونکنار بیان داشت: در راستای تحقق دولت اسلامی اگر ادارات ما اسلامی شود جامعه ما هم اسلامی خواهد شد.

وی گفت: فرماندهان بسیج ادارات در بسیج کنندگی ظرفیت‌ها و منابع جهت تحقق منویات ولایت اقدام کنند.

ابراهیم‌نژاد گرجی فرماندار فریدونکنار نیز عنوان کرد: با روحیه تعامل، وفاق، همدلی و همراهی تمامی مسئولین می‌شود به مردم عزیز شهرستان خدمات شایسته و بهتری ارائه کرد؛ نقش بسیج ادارات در این امر تعیین کننده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها